Про поганий сервіс “Ощадбанку”

19 січня 2015р. я прийшов в “Ощадбанк” вул. Велика Васильківська 116, м Київ, щоб через термінал оплатити послуги укртелекому 139.22 грн. Ввів в термінал кюпюру 100 грн. і аппарат...

19 січня 2015р. я прийшов в “Ощадбанк” вул. Велика Васильківська 116, м Київ, щоб через термінал оплатити послуги укртелекому 139.22 грн. Ввів в термінал кюпюру 100 грн. і аппарат завис.

“Прийшов адміністратор і сказав, що термінал не працює, на моє запитання – чому аппарат не вимкений, немає таблички, що аппарат не працює, адміністратор не дав точної відповіді. Прийшла завідувач відділення ощадбанку и запропонувала діждатись інкасаторів, потім проведуть ревізію на вул. Горького 105 і можливо повернуть мені 100 грн.

Мене це дуже обурило, так як не вчасно може пройти оплата укртелекому, також мені доставили великі незручності і лишню головну біль. Нахамили, надсміялись. Я інвалід 3-ї группи з дитинства. Вважаю, що порушили мої права як споживача”.

Контакт для журналістів: 

0939432100

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах