Після скарги підприємець, що продавав браковані товари вийшов на зв’язок

Дякуємо, хто долучився до репостів!
Фото: uamodna.com

Електронна книга скарг України” раніше публікувала скаргу на підприємця, що порушував права споживача. Після того, як наші читачі долучилися до репостів – він вийшов на зв’язок. 

ОСЬ ВІДПОВІДЬ ВІД ФОП БАБІЙ:

Здравствуйте! Меня зовут Бабий Антон Анатольевич. Недавно наткнулся на неприятную информацию. Дело в том, что я торгую китайскими телефонами по системе дропшиппинг, а это значить что я не продаю товар конечному покупателю лично, а это делают интернет магазины партнеры. Но к сожалению бывает такое что, некоторые из них не всегда предоставляют корректную информацию и нас в известность, о каких то вопросах с клиентом не ставят, а это проконтролировать я с своей стороны не имею возможности”, – написа він.

ОСЬ ВІДПОВІДЬ ЧИТАЧА:

“Прошу убрать с “Электронной книги жалоб Белой церкви”  жалобу на ФОП Бабий Антон Анатольевич, поданную 25 декабря 2017 года от ( меня) Васюка Владлена Валентиновича, в связи с решением проблемы по инициативе Антона Анатольевича. Претензий не имею.
Благодарю”, – написав наш читач.

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!