Після публікації скарги читача почали переслідувати

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Леонід. Чоловік уже звертався зі своєї проблемою до ЕКСУ, проте винуватці не захотіли залагоджувати конфлікт та визнавати провину. Леонід підозрює телемайстерню,...
Фото: zz.te.ua
Фото: zz.te.ua

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Леонід. Чоловік уже звертався зі своєї проблемою до ЕКСУ, проте винуватці не захотіли залагоджувати конфлікт та визнавати провину. Леонід підозрює телемайстерню, що займалась шахрайством у переслідуванні.

Ось його лист:

Контакти для журналістів:

“6 жовтня я мав необережність звернутись до, так званого, сервісного центру DEX за адресою м. Київ, вул. Ванди Василевської 7, оф. 801 який мені порекомендували на офіційному сайті DEX. Справа в тому, що в мене в процесі експлуатації вийшов з ладу блок живлення телевізора DEX і я вирішив звернутись до професіоналів, бо блок живлення був склеєний ( нерозбірний ). Пробув телевізор в ремонті чомусь дві неділі і в результаті при поверненні з ремонту прийомщик мені повідомив, що ремонтували чомусь не блок живлення, а саме телевізор який до ремонту працював безвідмовно і була “проведена заміна мікросхеми пам”яті та її прошивка”, яка коштує 500 грн., як зазначено в гарантійному талоні. А несправні блоки живлення вони не ремонтують, а пропонують придбати у них за їх цінами. На моє прохання включити для перевірки ремонту мені відмивили зіславшись на “відсутність антени?”

Що мене здивувало, бо телемайстерня на верхньому поверсі без антени це нонсенс. Доставивши телевізор додому і ввімкнувши його я з’ясував, що всі мої налаштування залишились незайманими і “проведена заміна мікросхеми пам’яті та її прошивка”, яка коштує 500 грн. виявились блефом. Знявши задню кришку телевізора я, як спеціаліст 6 розряду по радіомонтажу з’ясував, що деталі вказані як замінені виявились незайманими, бо слава богу залишились припаяні до плати заводським способом і при заміні пайки відтворити навіть в заводських умовах не те що в майстерні неможливо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сім’ї хворіють та навіть помирають через шкідливе виробництво під Києвом

Звернувшись на сайт servicedex@vl.com.ua я з’ясував що особу яка представилась Irina Kedal і вірогідно організувала цей “бізнес” не цікавить обслуговувуння клієнтів, а тільки їх гроші. Також зі спілкування з “майстрами” цієї майстерні з’ясувалось, що вони знають про те, що блок живлення не відповідає тех.умовам телевізора DEX і замість усунення цього недоліку використовують його для видурювання грошей з клієнтів у цей шахрайський спосіб, а клієнтів які викрили їх спосіб “заробітку” вони просто називають “скандальними клієнтами”, не обтяжуючи себе задовольняти потреби клієнтів в межах своєї компетенції не розуміючи видно чому вони себе називають “Сервісним центром”.

Звертаюсь до Вас уже вдруге, бо після першого звернення до Вас біля під’їзду будинку де я мешкаю темної пори дня почали з’являтись підозрілі особи, які тут не мешкають і уважно вдивлятись в мої вікна. Тобто реакція на мої дії у цієї майстерні однозначна – погасити конфлікт не в цивілізований спосіб, а в кримінальний. Тому прошу Вас звернути увагу відповідних органів на “роботу” цієї “організації”, бо після обслуговування в ній я вже почав боятись за своє здоров’я.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах