Перевізник не повертає кошти за відмінений рейс

До “Електронної книги скарг України” написав Юрій. Чоловік переконує, що компанія-перевізник не повернула кошти за відмінений в останній момент рейс. Ось його лист: Контакти для журналістів:    “Помогите с...
Фото: firtka.if.ua
Фото: firtka.if.ua

До “Електронної книги скарг України” написав Юрій. Чоловік переконує, що компанія-перевізник не повернула кошти за відмінений в останній момент рейс.

Ось його лист:

Контакти для журналістів:   

“Помогите с возвратом денег!
Дело в том, что мы купили в компании Колумб-плюс ;http://kolumbplus.com/ru Златоустовская ул., д. 30 Офис: 9
тел.: (044)482-32-37
тел.: (044)482-32-41
тел.: (044)486 73 10
тел.: +38(067) 403 18 19
тел.: +38(063) 233 51 08
Купили с женой билеты на Автобусный рейс Киев-Кельн 09.01.2016 , а рейс отменили перед самим отъездом, объяснили тем, что сломался автобус. Долго ссорились, пообещали деньги вернуть и перевезти на банковский счет, но прошла уже неделя – денег нет, на звонки не отвечают.
В интернете плохих отзывов нашел очень много, но уже поздно.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах