fbpx

Охоронців в супермаркеті штрафують за зйомки блогерів. Лист від читача-охоронця

Один із охоронців не витримав і зізнався, що відбувається з ними, чому реагують на людей із камерами так серйзоно.

“Я прочитав статтю “Що можна, а що ні в супермаркетах” написану, кимось. Моє звернення, це не скарга а скоріше прохання про допомогу.

Я робітник супермаркету. Я завжди чемний та любьязний з людьми, які приходять то нас в магазин, завжди пропоную свою допомогу, не залежно від того як виглядить людина та як себе поводить. Я такий бо мені виховання моїх батьків не дає буди інакшим.

Але чому, люди які приходять до супермаркету, не вважають мене за людину. Вони роблять все що їм заманеться! А через це страждаю я (((

Я можу стати жертвою неадекватного покупателя, бо в нього не мае настрою. Так, я працюю в службі безпеки магазину. Але чому мене може послати на три букви кожен, просто за те, що я попросив його щось не робити, виключно через те що це моя робота. Вони приходять, фотографують, знімають на камеру навіть якщо нічого не сталось! А потім можуть викласти в інтернет, хоча на відео нічого не відбулося, що порушує їхні права, а на фото немає порушень їхніх прав.

Просто людині так закортіло. А мене потім за цю зьомку штрафують. При моїй зарплаті в 5700 гривень мене можуть оштрафувати на 500 гривень лише через те шо покупатель може викласти в інтернет любе фото чи зьйомку в нашому магазині. Вчора, в магазині де я працюю, вукрали візок для покупок. А вкрали тому, що люди (покупателі) вивозять ці візки далеко за межі магазину и залишають їх там. При цьому їх чемно просиш не робіти так, так вони ще і погрожую що зараз “набьють мені рило”. А після цього візок ворують якісь безхатьки або наркомани и я так само за них (ці вкрадені візки) сплачую штраф я та мої коллеги. Хіба так можна?? Хіба я не людина? Ви захищаете права людей, які проходять в магазин, а права людей, які там працюють – ні.

Скільки раз я бачив, що покупатель стоїть і відкрито матерними словами ображае продавця чи касира. Лише тому, що у покупателя паганний настрій і йому захотілось причепитися до якоїсь дурні, чи йому дали пешту на кассі не тим номінолом купюр, а дали решту так бо инакше не було можливо. Буквально вчора, я бачив и чув як покупатель кричав на адміністратора, лише за те, що йому не підійшов строк придатності товару. Товар був виготовлений 22.04.2018 та придатний до 05.05.2018, він кричав тому, що він хотів придбати товар свіжіший, ніж цей.

Він навіть не поглянув на цей самий строк придатності. А товар був ще придатний 4 дні. Він обізвав адміністратора “сука тупа”, тільки за це. Підкажіть, що робити в такому разі??? Ми теж люди, ми не раби! Чому до нас так ставляться, гірше ніж до собак? Згоден, не всі люди такі, є і дуже приємні, чемні люди. Але що робити, коли приходить ось таке бидло та аргументуе свої дії, законами, конституцією України та кодексами а коли йому вказуешь на помилку в тому що він казав. Він починає погрожувати застосуванням фізичної сили”, – написав він.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
- 45%! НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОҐАВ 
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК