fbpx

Охорона в столичному Сільпо підлаштувала рамки на вході для обмацування клієнтів

Іди сюди, ти пищиш, а ми будемо тебе мацати

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Олександр, який скражиться на відому мережу магазинів. Він ставить резонне і водночас риторичне запитання, можливо, охорона спеціально так налаштувала турнікети, що пройти повз і не “запищати” не можливо? 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Я – постійний покупець мережі супермаркетів “Сільпо”. Проживаю в Києві. Платоспроможний покупець.

Для мене є приниженням, коли мої товари часто обмацує охорона Сільпо, коли при виході з торгової зали у мене “пищить” і не з моєї вини чи з вини касира, що правильно відсканував товари і успішно зняв захист через штрих-код.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ “МАЖОР” ЗБИВ ДИТИНУ І НЕ ПОНІС ПОКАРАННЯ. ЧОМУ СУДДЯ ТА ПРОКУРОР СТАЛИ НА БІК ВИННОГО

Я сумлінно сплатив за товар і тепер ще технічні проблеми у служби охорони Сільпо. Найбільш часто це ситається у магазині Сільпо за адресою: Київ, проспект Героїв Сталінграду, 46.

Є підозра, що служба охорони поводиться недобросовісно і нечистоплотно, або просто система просто зневажливо ставиться до такого питання як гідність платоспроможних покупців”, – написав він.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК