fbpx

Оператори “Розетки” залякують покупців неповерненням товару

Вам доставили неякісний товар, та ще й моральну шкоду завдали.
Фото: rozetka.com.ua

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка, яка скаржиться на те, що відома мережа магизнів “Розетка” не може вгамувати своїх операторів, які не знають Законів України і залякують своїх же клієнтів. Розчаруванню немає меж. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Добрий день! Вже 10 днів воюю з інтернет -магазином “Розетка.у.а”. Замовила телевізор, вартістю 6 199 грн., оплатила його онлайн. Коли на відділенні Нової Пошти прийшла забирати, помітила, що упаковка знизу мокра і розлазилась на очах. Через це було здійснено відмову з причини пошкодженої упаковки, адже не зрозуміло, як такі умови зберігання і транспортування могли вплинути на подальшу якість роботи товару.

На відділенні Нової Пошти № 250 у м. Києві, куди прийшов товар, був складений Акти прийому-передачі 17.11.2018. (скан-копія додається) і здійснена відмова від товару (скан-копія з особисто кабінету НП додається). 21.11.2018 була надіслана заява на відшкодування коштів (скан-копія заяви та пересланий лист додаються у вкладенні).

Також маю повідомлення про оплату рахунку.

В телефонному режимі оператор “Розетки” мені повідомив, що гроші мені повертати не збираються, адже товар на складі Нової пошти, і поки він там, гроші мені не повернуть. Коли я сказала, що я клієнт Розетки, а не Нової пошти, і це не мій клопіт, розбиратись із переміщенням товару після відмови, то мені сказали, що нічим не поможуть.

Я впевнена, що зараз просто йдеться про те, щоб перечекати термін 14 днів, і не повертати мені кошти взагалі.

Тому написала заяву в Дерпродспоживслужбу, а також звертаюсь до Вас. Адже, вважаю, що таке хамське відношення і грубе порушення прав не має зійти з рук просто так”, – написала вона.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК