Оператор Lifecell не пояснює причини блокування номеру

Lifecell дарує можливість пограти в гру "Вгадай причину блокування"!

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Мар’яна, яка скаржиться на дії мобільного оператора Lifecell. Номер жінки заблокували, а оператор не надав конкретної інформації, чому це було зроблено.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Після користування номером телефонного оператора Lifecell, який був куплений на початку вересня 2017 року, 13 вересня, через два дні користування і близько 20 дзвінків прийшло смс, що мій номер заблоковано.
Спілкувалась з оператором, оператор повідомила, що причини не знає блокування і з мого номеру здійснювались протиправні дії.
Що розцінюється як протиправна дія:
– дзвінки українською мовою?
– дзвінки у стоматологічну клініку?
– робочі дзвінки до партнерів?

– користування ГБ інтернету?

Була розмова з оператором центру підтримки і я розумію, що вона не впливає на дії компанії, де залишила скаргу і просила про відновлення номеру.

Причина блокування – “здійснення протиправних дій”. На запитання “яких” оператор не може дати відповідь, бо “Це служба безпеки”.
Чому я, як споживач, повинна витрачати додаткові кошти для поповнення номеру іншого оператора, витративши кошти на купівлю пакету Lifecell з метою економії і користування інтернетом через причину блокування “Це служба безпеки?”, — написала жінка.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах