Електронна книга скарг України

lorem

Обслуговування будинку залишає бажати кращого

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Лідія. Жінка переконує, що обслуговування її будинку не відповідає коштам, які вона сплачує. Ось її лист: Контакти для журналістів:  “Проблема полягає в...

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Лідія. Жінка переконує, що обслуговування її будинку не відповідає коштам, які вона сплачує.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“Проблема полягає в ненаданні мені належних послуг при регулярній сплаті мною комунальних послуг:
1. Холодні батареї при немалих коштах за опалення (Жек звинувачує КИЇВЕНЕРГО, ті ЖЕК. Коло замкнулося, а кошти маю платити. Отримувачі коштів є, а відповідальних – немає).
2. Східці під’їзду № 3, будинку за адресою Новопольова 99 в зруйнованому стані, що створює небезпеку здоров’ю та життю мешканцій. На звернення реакції немає, а ні в керівництва ЖЕКу 909, а ні міській службі, куди зверталися за тел. 1551.
3. Обірвані, неізольовані електричні проводи звисають з розподільчих коробок. Коробки не закриті.
4. Під’їзд потребує ремонту, оскільки штукатурка 1963 року вже відвалюється.
5. Скло в багатьох вікнах під’їзду відсутнє.”

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Директор коледжу присвоює державні кошти

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!