Обслуговування будинку залишає бажати кращого

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Лідія. Жінка переконує, що обслуговування її будинку не відповідає коштам, які вона сплачує. Ось її лист: Контакти для журналістів:  “Проблема полягає в...
27531-1024x678

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Лідія. Жінка переконує, що обслуговування її будинку не відповідає коштам, які вона сплачує.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“Проблема полягає в ненаданні мені належних послуг при регулярній сплаті мною комунальних послуг:
1. Холодні батареї при немалих коштах за опалення (Жек звинувачує КИЇВЕНЕРГО, ті ЖЕК. Коло замкнулося, а кошти маю платити. Отримувачі коштів є, а відповідальних – немає).
2. Східці під’їзду № 3, будинку за адресою Новопольова 99 в зруйнованому стані, що створює небезпеку здоров’ю та життю мешканцій. На звернення реакції немає, а ні в керівництва ЖЕКу 909, а ні міській службі, куди зверталися за тел. 1551.
3. Обірвані, неізольовані електричні проводи звисають з розподільчих коробок. Коробки не закриті.
4. Під’їзд потребує ремонту, оскільки штукатурка 1963 року вже відвалюється.
5. Скло в багатьох вікнах під’їзду відсутнє.”

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Директор коледжу присвоює державні кошти

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах