Обман на СТО

До “Електронної книги скарг України” написав Тарас, котрий перконує, що сервісний центр займається обманом клієнтів. Ось його лист: “26.02.16р. не зміг завести автомобіль форд-фокус. Позвонив на СТО Авто-Альянс, там...
Фото: point.autoua.net
Фото: point.autoua.net

До “Електронної книги скарг України” написав Тарас, котрий перконує, що сервісний центр займається обманом клієнтів.

Ось його лист:

“26.02.16р. не зміг завести автомобіль форд-фокус. Позвонив на СТО Авто-Альянс, там відкинули думку що зламався вимикач блокіровки, який вони ставили. Скоріше за все треба перепрограмувати іммобелайзер, для цього евакуатором доправити машину на їх СТО або на інше, де підтримують програму гарантії на машину. Найближчим СТО було Віннеравтомотів, що на пр-ті Московський 24д м.Київ, де рік тому і був придбаний автомобіль. Мененжер Євгеній пообітцяв до кінця дня рішити проблему, але потребував розписатись у нього, що у разі вини автовласника потрібно буде заплатити 270 грн.

Через свою чесність, мененжеру було повідомлено про вимикач блокіровки. В кінці дня дзвонить мененжер і повідомляє, що займуться з’ясуванням проблеми тільки після демонтажу вимикача блокування, що обійдеться в 1200 грн. На мої зауваження що, по-перше це встановлено офіційно і є запис в сервісній книжці (між іншим, він так і не поцікавився сервісною книжкою), а, по-друге, демонтаж двох дротів і вимикача, який встановили за 65 грн і на протязі 15 хв. (файл ford blok.) не може стільки коштувати. Ну якщо це два дроти то в межах 300 грн. На другий день мененжер повідомляє, що не важливо скільки дротів і взагалі може у вимикачі є чіп і він збив програму іммобелайзера через це за демонтаж -1200 грн. В розмові він багато вішав технічної “лапші” і ні один мій аргумент не хотів враховувати. Я зрозумів, що це чистий шантаж, бо наймати знову евакуатор і везти машину в друге СТО обійдеться в такі ж кошти плюс затрати часу, тому я і погодився. Машина була готова через півтори години. Вимикач блокування був демонтований, хоча він не поламався і його можна було провірити тестером без демонтажу. Оплатили за демонтаж двох дротів з вимикачем і перепрограмування іммобелайзера-1425,00 грн.

Через це виникло ряд питань.
1). Чому вартість демонтажа двох дротів з вимикачем (фото у файлі) коштує 1200 грн, коли його встановлення з матеріалами коштувало 65 грн?
2). Чому це не зараховано по статті “при вині автовласника потрібно буде заплатити 270 грн” а стали вимагати 1200 грн?
3). Чому СТО Віннеравтомотів, що на пр-ті Московський 24д м.Київ не признає роботи проведені на іншому офіційному СТО і відмічені в сервісній книжці?
4). Чому демонтовано справний вимикач блокіровки, який без будь яких проблем використовувався більше року і який може тестером провірити любий електрик без демонтажу?
Дані питання направив на зворотний зв’язокцього СТО.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вінницька міськрада порушує правові норми та не виконує рішення суду

Таких технічних “перлів” і словоблудія, які використовував мененжер СТО Андрій в нашій переписці, щоб переконати мене в обгрунтованності ціни, я ще не зустрічав:
– Так, вимикач блокіровки (дивись фото в файлі) він називає “антикрадіжною системою” і навіть робить посилання що це “визначення з Вікіпедії”. Хоча вимикач це тільки один з самих простих елементів цієї системи, іншого трактування в Вікіпедії немає. А слово “система” вживається СТО не правомірно, бо не відповідає визначенню “система” у Вікіпендії.
– Андрій, для більшої правдоподібності, наголошує “мова йде не про вартість «демонтажа кнопки», а про усунення проблеми з штатною антикрадіжною системою автомобіля”. Але це також не відповідає дійсності, бо в акті виконаних робіт (дивись файл pdf) з печаткою і підписом СТО, конкретно вказано що: “за відключення нештатної протиугонної системи-ціна 990.00 грн”, а ще оплачено (вже за усунення проблеми з штатною антикрадіжною системою) : компютерна діагностика-148,50 грн., зчитування і видалення кодів несправності-49,50 грн. (без ПДВ).
Більше того, якщо б я не повідомив про вимикач блокіровки, спеціаліст СТО його і не замітив би, бо вимикач не мішав виявленню і усуненню проблеми (компютерній діагностиці і зчитуванню та видаленню кодів несправності). Так що мою чесність мененжер СТО не тільки використав, щоб навязати додаткову роботу, а ще й завищив її вартість більш ніж в 10 раз.
Таким чином реально ситуація була така: збій програми іммобелайзера або по вині автовиробника (усунення безплатно бо авто на гарантії), або по вині автовласника-вартість по прейскуранту-270.00грн., а не 990.0 грн. “Зворотній звязок” в даному СТО-це тільки формальність для “окозамилювання”.

Прим. Не знаю як сприймати завершуючі слова мененжера СТО: “Маю надію, що наступного разу Ви відвідаєте нас з більш приємного приводу, а ми в свою чергу будемо мати нагоду переконати Вас в тому, що ТОВ «Віннер Автомотів» дійсно є найкращим сервісним центром Форд в Україні.” Оце і є “найкращий” сервісний центр в Україні? Не хотілось би робити припущення що працівники цього СТО ненавмисно чи навмисно сприяють автоугонам.
Хотілось би не тільки повернути ці кошти (які я готовий направити на благодійність), але й уберегти інших клієнтів від таких обманів.”

Контакти для журналістів:  

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах