fbpx

Нова Пошта не змогла доставити вчасно посилку, клієнт втратив гроші

І знову Нова Пошта

До “ЕКСУ” написала наша читачка Оксана, яка скористалася на свою голову доставкою майбутнього. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Скарга щодо відправлень по Новій Пошті. Дата оформлення вантажу 04.10.18р. Розрахункова дата прибуття П`ятниця 05.10.18р. Кількість місць -2, фактична вага -23,8кг, об`ємна вага -21,3кг, оголошена вартість 3000,00грн.

Повний опис відправлення: продукти харчування. Замовленя послуга кур`єрської доставки вартістю 145,00грн.Відправлення мало бути доставлене 5.10.18р.

Неодноразово зверталися у центр підтримки клієнтів за номером 0800500609, але безрезультатно. Відповідь була однаковою, відправляємо ваше повідомлення у службу доставки, чекайте дзвінка оператора.

Я на цей дзвінок чекала 2 дні. За що я заплатила 145,00грн, якщо посилка недоставлена вчасно? Що мені тепер ці продукти харчування вартістю 3000,00грн відправляти на смітник? Якщо я замовляю таку послугу і в призначенні вказую що це продукти харчування то я на щось розраховую? Хто має відшкодовувати вартість послуги та продукти харчування на суму 3000,00грн?”, – написала вона.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК