Неякісна робота працівників ПриватБанку: одиничний інцидент чи сумна тенденція?

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка з Кам’янець-Подільського, вона переконує в непрофесійності співробітників місцевого відділення ПриватБанку, які грубіянять клієнтам та несумлінно виконують свої посадові обов’язки.  ОСЬ ЇЇ...
ПБ

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка з Кам’янець-Подільського, вона переконує в непрофесійності співробітників місцевого відділення ПриватБанку, які грубіянять клієнтам та несумлінно виконують свої посадові обов’язки. 

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакт для журналістів:

“Я звертаюсь до Вас зі скаргою на непрофесійність, безтактність та хамське відношення працівників відділення ПриватБанку (вул. Огієнка, 59, м. Кам´янець-Подільський) до клієнтів.

04.06.15 року я звернулася з проханням надати довідку про номер картки власного рахунку для подання в соцзабез для отримання допомоги по народженню дитини. Знаходячись на восьмому місяці вагітності, з донькою трьох років та матір’ю я звернулась до цього відділення. Зумисне затягуючи час на обслуговування одного клієнта, Бойко Н. на моє прохання приділити хвилину своєї уваги поза чергою на підвищених тонах категорично відмовила та вказала на те, що є черга.

Незважаючи на моє прохання та стан, прийняла жінку позачергово (напевне, у цієї жінки були вагоміші причини) та знаходила можливість на неодноразові приватні телефонні розмови. Коли я запитала, чому вона обслуговує цю жінку позачергово, то отримала достойну відповідь: якщо я хочу обслугуватись так само позачергово, то мені слід звернутися у центральне відділення ПриватБанку, де мене можливо обслужать, а у цьому відділенні це неможливо.

По допомогу та розуміння я звернулась до керівника цього відділення, на що та тільки розвела руками: “Що ж я можу зробити, якщо Бойко Н. так вирішила…”. Книгу скарг і пропозицій за моєю вимогою так і не надали, пояснивши, що такої не існує. Після майже півторагодинного очікування та неодноразового прохання прийняти мене позачергово моїй матері стало зле, а керівник відділення з особливою цинічністю запропонувала викликати швидку допомогу – це вся можлива її співучасть та допомога в якості керівника.

На мою думку, ці працівники не можуть приносити користь компанії, а лише відлякують клієнтів своєю непрофесійністю та хамовитою поведінкою. Мене обурює зневажливе ставлення до клієнтів співробітників, які з незрозумілою метою штучно створили конфліктну ситуацію у відділенні. Бракує слів, аби виразити своє невдоволення, викликане неадекватністю поведінки цих працівників. Наступного дня з цим же проханням я звернулася до іншого відділення Приватбанку, на що менеджером цього банку було витрачено менше двох хвили. Між тим виникає просте запитання: чому одні працівники є професіоналами, оперативно виконують свої професійні обов‘язки та ввічливо ставляться до клієнтів, а інші, як Бойко Н., показують свій непрофесіоналізм та хамство?

Прошу вас розібратися по суті скарги.”

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах