fbpx

Непорозуміння в Бібліотеці Ярослава Мудрого. Як повинні діяти співробітники?

Будні біліотек
avtorskepravo-knigi-not-zajavlenie-biblioteka-kabinet
Фото: www.prweb.com

До “Електронної книги скарг України” написав не тільки наш читач, а і читач бібліотеки Ярослава Мудрого, який скаржиться на системну помилку у відношеннямх між відвідувачами та менеджерами бібліотеки.

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“В библиотеку им. Ярослава Мудрого, по адресу ул. Грушевского 1, г. Киев, я как пользователь библиотеки, попросил человека, чтоб пересел за другой компьютер, он отказал, попросил администраторов и они сказали – что не могут этого сделать, к заведующиму отдела подощёл, он сказал что не может пересадить его, и чего мне предлагают, чтоб я должен пересаживаться?

Это уже второй раз, мне хотелось в морду дать этому человеку, подскажите что делать в этой ситуации, чтоб мирным путём или кто не исполняет свои должностные обязаности?”, – написа він.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК