Некомпетентність працівників “Нової Пошти”

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Єгор, який стверджує, що на “Новій Пошті” працюють некомпетентні працівники через яких виникають проблеми, в тому числі і грошові. “Доброго дня!...

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Єгор, який стверджує, що на “Новій Пошті” працюють некомпетентні працівники через яких виникають проблеми, в тому числі і грошові.

“Доброго дня! Вкрай незадоволений політикою Нової Пошти щодо клієнтів. Маю зазначити, що більшість процесів Нової Пошти налаштовано ефективно (але НЕ всі!). Непоодинокі випадки недбальства працівників. В будь якому разі гаряча лінія відмовляться фіксувати скаргу, завжди пропонує переформатувати у пропозицію. Пропозиції не розглядаються, і відповідь за ними не надходить (результати розгляду), а скарги не приймаються, клієнт завжди винний. Раз  у місяць-два виникає спірна ситуація. Телефоную на гарячу лінію, але, як я вище зазначив. це марна праця.

Конкретно сьогодні  – 11.06.2016, у суботу, о дев’ятій ранку, на відділенні номер 101, що у місті Києві, на вулиці Велика Васильківська, 143/2, у фойє магазину Фора, я перший клієнт, відправив посилку за мінімальною вартістю – 35 грн, оголошена вартість – 120 грн, реальна вартість – безцінна, товар був проданий (гроші ще 10 го червня отримав на картку) за 120 грн.

Виписав чітко адресу на папірець, того папірця дав профнепридатному працівникові, він пише у накладній – (що він там написав, я не вчитувався).
Адреса, що на неї потрібно було відправити – Івано-Франківська область, місто Косів. Воно  пише- Івано-Франківськ (МІСТО). Відстань – 100 км. між цими містами.

Пише неправильно мою фамілію, даю паспорт, переписує – я ще здивувався – цого б це так легко? Без розповідей, що “яка різниця, як там написано” написало фамілію правильно. Ні, думаю, снаряд двічі в одну вирву не влучає, більше помилок нема. Іду додому, сплю, в неділю відпочиваю, відправляю отримувачеві скан квитанції. В понеділок вранці читаю повідомлення – не та адреса!

Телефоную – “А вот ви патпісалісь, тіпьєрь фсьо, палучатєль платіть за пєреатрєсацію” Типу це я дебіл, що не вичитав кожну закарлючку. До речі, підпису представника НП на експрес-накладній немає. Значить, її не можна вважати дійсною. Так, я дійсно дебіл. Але лише в тому пункті, що я обрав чортову “новупошту”. Що я довірив представникові оформити накладну.

Але річ не в тім. Річ у тому, що спірні питання виникають постійно і завжди вирішуються в однобокому порядку. Річ у тім, що нема зворотнього зв’язку з керівництвом. Немає жодного впливу на становище. Жодного працівника ніколи не було покарано.

На мою думку, замість тримати на гарній платні штат юристів, що відмазують від спірних питань, дешевше уникати їх виникнення а, якщо шось не так все таки трапилось, то мовчки, без розмов і розбирань, компенсувати клієнтам завдану шкоду і карати винних (або призначати і карати). Один задоволений клієнт розповість трьом людям, а НЕзадоволений – дев’ятьом. Отака то діточки, новапошта.”

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "Електронною книгою скарг України"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах