Недоліки договору про постачання газу

До “Електронної книги скарг України” написав Олександр. Чоловік скаржиться на незручні умови оплати постачання природного газу згідно з новим договором. Ось його лист: “У квітні 2016 року мешканці нашого...
Фото: videonews.com.ua
Фото: videonews.com.ua

До “Електронної книги скарг України” написав Олександр. Чоловік скаржиться на незручні умови оплати постачання природного газу згідно з новим договором.

Ось його лист:

“У квітні 2016 року мешканці нашого 9 поверхового будинку у м.Києві, 134 квартири, два під`їзди, де проживають приблизно 250 людей, отримали бланки “Заяви-приєднання договору постачання природного газу побутовим споживачам”. Правління ЖБК “Юність” та наші мешканці, ознайомившись з умовами цього договору-оферти http://energy.kyivgaz.ua/ofitsijna-informatsiya/publichnij-dogovir.html, та опубліковані в газеті «Сегодня» № 51 (5176) дата друку 18.03.2016 р, вкрай обурені драконівськими методами нав’язування послуг ПАТ “Київгаз”. До нас поставились як до безправного загалу, монополіст ставить людей у найжорсткіші рамки, повністю позбавляє споживача прав, лише бери та плати.

Пройдемось по деяким пунктам запропонованої угоди.
Договір не потребує двостороннього підписання, укладається на безстроковий період.
Фактом згоди споживача про приєднання до умов Договору є:
– заява-приєднання;
– або сплачений споживачем рахунок постачальника за поставлений газ ;
– або просто факт споживання газу (ч.1, п.1.3).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Злив нечистот у озера Харківщини

Наш будинок не обладнаний а ні будинковим, а ні квартирними лічильниками газу. Ми не можемо об’єктивно контролювати об’єми використаного палива, але Постачальник зобов’язується раз на 6 місяців здійснювати звіряння обсягу споживання газу за даними Оператора газорозподілювальних систем та проводити відповідний перерахунок Споживачу (ч.1У, п.4.4). Не важко здогадатися на чию користь буде цей перерахунок без наявності приладів обліку у споживачів. Причому Постачальник не відповідає а ні за будь-які перебої у транспортуванні або розподілі природного газу, а також за будь-яке погіршення його якості (ч.УШ, п.8.4). Споживач за цим договором повинен здійснювати сплату за газ не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. (ч.1У, п.4.6). У разі порушення Споживачем строків оплати, Постачальник вимагає сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку від суми простроченого платежу за кожен день простроченого платежу (ч.1У, п.4.9).

Також, якщо Споживач не здійснив оплату за цим договором протягом 10 днів після встановленого строку (себто після 20-го числа ?), Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання газу (ч.1У, п.4.9, ч.УП, п.7.1). Численні пенсіонери, що отримують гроші між 10 та 30 числом, та інші вразливі верстви населення, водночас стають “злісними неплатниками” послуг за газ, та можуть піддаватися жорсткім репресіям з боку Постачальника. У цьому ж Договорі є ч.У, п.5.1., де сказано, що Споживач має право у чіткий та прозорий спосіб б е з о п л а т н о отримувати інформацію про обсяги та інші показання в л а с н о г о споживання природного газу. Чому ж нам нав’язують варварські умови оплати до того, як Постачальник безоплатно встановить населенню газові лічильники.

Звертаємось до Вас з проханням захистити наші права, юристам Антимонопольного комітету України, Інспекціі з питань захисту прав споживачів у м.Києві, Держспоживстандарта України та громадським організаціям захисту прав споживачів, встановити правомірність вимог ПАТ “Київгаз”, ДП «КиївГазЕнерджи» щодо строків та умов розрахунків, а також санкцій по відношенню до споживачів природного газу. Просимо також, для об’єктивності обчислення обсягів споживання, відстрочити підписання запропонованої угоди, змінити дати обов`язкових розрахунків за газ після 12 числа кожного місяця (основна дата виплат пенсій) , а для початку юридичних та споживчих відносин ПАТ Київгаз встановити загально будинкові лічильники, та посприяти безоплатному встановленню лічильників газу в квартирах киян.”

Контакти для журналістів:  

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах