На Закарпатті усі чиновники саботують роботу, хоч афериста можна знайти на раз

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач, який розповів свою історію протистояння системі. На прикладі свої історії, він доводить, кожен повинен до кінця відстоювати свої права. Щоправда, в...

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач, який розповів свою історію протистояння системі. На прикладі свої історії, він доводить, кожен повинен до кінця відстоювати свої права. Щоправда, в Україні, поки що, можна витратити багато сил і часу, але результату ніякого не досягти. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Я Смаглюк Владислав,Закарпатська обл. Мукачівський р-н. с.Шенборн
Доброго дня, якось я хотів придбати вживаний фотоапарат, знайшов підходящий на сайті ОЛХ, де почав переписуватися з власником фотоапарата який проживав в Житомирі, на телефонні дзвінки власник невідповідав,і небув в мережі 0687807177, (буває таке, що відсутній сигнал в людей, бачив що було прийло смс повідомлення що є на звязку) домовилися переслати через Укрпошту (це пояснюючи тим що важко добератися до інших пошт).

Чесно кажучи я незнав, що пошта так халатно відноситься до своїх клієнтів, а правила підстроєні тілки під пошту. Через декілька днів посилка прийшла, та я її неквапився заберати, при нагоді у вільний час пішов на пошту

9.06.2017 при отриманні пошти, я з батьком просив щоб невідправляли кошти для відправника.  Я незнав, що в пошти не такий наложений платіж, як на НОВІЙ ПОШТІ, а в них функція “післяплати” і неможливо забрати гроші назад після відкриття посилки, працівники пошти непопередили про це відразу!!

А перед отриманням посилки я і батько питали, щоб невідправляли кошти, а в разі чого – щоб віддав посилку . На що вони перебили розмову кажучи, щоб отримати посилку потрібно спочатку оплатити її.

При відкритті посилки зразу на пошті ми з батьком виявили, що небуло там фотоапарату і комплектуючих частин, а був занедбаний поламаний замок. Після чого ми відразу скаржилися і вимагали, щоб повернули наші кошти, про що вони нас ігнорували кажучи, що неможуть повернути нам наші ж кошти, які були на столі в них, пропонували написати у відділ скарг, після галасу на пошті нарешті вони викликали з відділу скарг і так далі, щоб прийняти наш запит.

Батько одразу зателефонував в 102, щоб сповістити про аферизм. А директор відділення в якому ми заберали пошту (м.Мукачево вул. Я.Мудрого 8 інд.89600) зі спокоєм в душі показувала їхню книжечку інструкцію, за що вони відповідають…

Ніякої допомоги вони відразу й незастосовували. З приходом міліції ми все розповіли, а вони зафіксували аферизм.. (чомусь дивно чого вони не забрали посилку як речдоказ!!!)

Потім я повернувся на пошту і мені прийшлося самому зайти в інтернет і додзвонитися до того відділення (м.Житомир вул.С.Ріхтера 12/5 інд. 10008 новий номер 0412472277) з якого відправляли щоб заблокувати виплату, я пояснив коротку історію, яка сталася (але, напевно, вони вже і так знали, що потрібно буде блокувати) вони попросили, щоб наше мукачівське відділення передзвонило до їхнього, щоб уточнити, як правильно написати їм електронного листа, щоб блокувати видачу грошового переведення до 20 червня.

В той же день, протягом декількох годин мені зателефонували із Служби безпеки пошти Житомира (0989024408) і сказали, що та людина відправила десь 8 посилок, всі вони були забрані, а гроші (більш ніж 50 000 грн) так само заблоковані. І, що потрібно діяти правильно (блокувати грошовий переказ, що я й зробив відразу в тій ситуації)

В поліці на пропускному пункті спитав, що далі буде? На що вони мені відповіли: що назначуть слідчого протягом 24 годин де я йому знову ж таки розповім цю всю історію.

Мені прийшлося відїхати на декілька днів до друга на весілля, з приїздом від друга я відразу ж відправився до поліції, щоб поспілкуватися зі слідчим.

Він описав це, я йому ще скинув фото “скрін переписки” Він невідповів на скільки це все затягнеться точно часу. Він казав, що на відділення пошти дзвонять і вимагають розблокувати грошове переведення.. (про те чому Міліція не спіймала людину ? Якщо є можливість)

Минуло багато часу, справу направили в обласну прокуратуру Закарпаття, а згодом, зі слів слідчого (мого яким я спілкувався В.В.Лізанець) справу направили у прокуратуру Житомира.

Федорчук Василь Васильович – людина, яка займається вилученими грошовима переказами дерекції Укрпошти Житомира (на питання, чому пошта так тупанула і незаблокувала всі отримання пошти відповів: це справи пошти…) (є записана тел. розмова)

Телефонуючи в прокуратуру м.Житомира з питань ведення ЄРДР (0412)474661 телефонував декілка разів декілька днів, ледь одного разу дозновився 30.08.17 о 14:14 , я почав просити, щоб вона мені допомогла, щоб сказала, що справу взяли на облік і так далі.. дала б чиїсь номер, але та грубіянка нехотіла нічого, казала, що це конфеденційна інформація і що потрібно писати листа головному прокурору Житомира, щоб він дозволив дати мені хоч якусь інформацію…

В мене є ще багато по цьому інформації, фото, і аудіо розмови із слідчими, а також розмова з працівником дерекції, який арештував кошти всіх, пройшло вже більше двох місяців, а результату ніякого нечути і невидно, до того ж з обласної прокуратури була передана справа в Житомир, а ніхто нічого не дзвонить…

Я можу багато додати по цій темі, Прошу допоможіть з цим”, – написав він.

Контакт для журналістів: 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах