На Закарпатті не видають чеки за товар, споживачі бояться

А якщо завтра скажуть, що товару не було...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Люба, яка боїться, що її можуть оманути. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Я купила оверлок у магазині BEKO м.Виноградів Закарпатської області 8 вересня 2018 рокую . Чек не надали. Гарантійний талон був заповнений. Дома я спробувала працювати на оверлоці і виникли проблеми з цим.

Оверлок не шиє у нормальному режимі. Я віднесла пристрій у магазин на наступний день 9 вересня 2018 року і хотіла щоб мені обміняли товар або повернули кошти або дозволили взяти інший товар на цю суму.

На це мені відповіли, що віднесуть пристрій до майстра. щоб переконатися в його цілісності і працездатності. На мої запитання, побоювання відповідають “ЗАВТРА”.

Я хвилююся, що закінчиться термін дозволений для повернення непридатного товару. Не знаю як мені поступити з продавцем непридатного оверлоку. Буду вдячна за консультацію і допомогу”, – написала вона.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 40% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК