Мобільний оператор не може допомогти користувачам

До “Електронної книги скарг України” написав читач В’ячеслав. Чоловік обурений поведінкою операторів мобільного зв’язку, котрі не змогли допомогти йому у підключенні до нового тарифного плану. Ось його лист: Контакти...
Фото: today.mts.com.ua
Фото: today.mts.com.ua

До “Електронної книги скарг України” написав читач В’ячеслав. Чоловік обурений поведінкою операторів мобільного зв’язку, котрі не змогли допомогти йому у підключенні до нового тарифного плану.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: 

“В цьому місяці оператор life вів акційний тарифний план \”3G Cмартфон\” за 39грн, щоб перейти на даний тариф приходило смс-повідомлення з індивідуальним номером переходу. Таке смс прийшло і мені, але я змінив телефон, тому смс не збереглося. Я звернувся за допомогою до оператора, і мені тричі відмовили ( Катерина, Дарія та Анастасія) і нічим не змогли допомогти, як я тільки не просив.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хабарництво у Хмельницькому Національному Університеті

Мені повідомили, що це система хаотично розсилає ці смс і вони ніяк не можуть в цьому допомогти. Я не я і хата не моя. Запропонували зробити запит до своєі технічно! ї служби, щоб вони перевірили і повторно скинули смс, якщо воно надходило, але для цього я мав точно знати дату, час надходження смс і його зміст. Якщо б я знав, то до них не звернувся би. Такого байдужого відношення я ще не бачив. Навіщо оператори потрібні, якщо не взмозі вирішити данне питання.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах