fbpx

Мій Київстар розпорядився на власний розсуд грішми абонента

Чи повернуть гроші?
Фото: uamodna.com

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Олексій, який скаржиться на те, що йому нав’язують послуги відомі оператори зв’язку. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Чисто випадково вирішив зайти у систему “Мій Київстар”. 04 квітня 2018, о 12:04:59 (згідно хронометражу у системі мійкиївстар), з мого рахунку було знято, що головне БЕЗ МОГО ВІДОМА! 3.19 грн за послугу, яку я не замовляв. Та і тим більше не повідомлено мене про факт зняття ні грошей, ні про підключення.

Досить так паскудно і ницо зроблено… Музичний клуб, що це таке?? І якого милого? У розмові з оператором, мені сказали: – що це я подзвонив за коротким номером чи відправив смс для активації. І прислав смс з інструкціями як я можу відключити дану послугу.

Потім вияснив, що з мого телефону не відбувалося ніяких запитів. (хоча, що досить дивно у системі мійкиївстар чітко написано використано 1 смс. знову прокол) – “Що по припущенню оператора,мабуть, коли я перебував інтернеті на якомусь сайті клацнув на щось і воно мені активувало цю послугу”. Що за маячня??

Хоча такими словами, київстар може собі і більшу могилу викопати…розповсюдження фішингів, шкідливих посилань і т.д. , так як не було із моєї сторони підтвердження. Порушення прав споживачів і недобросовісне підприємництво.. Цікаво, правда? Хочу повернення МОЇХ грошей”, – написав він.

 

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
- 45%! НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОҐАВ 
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК