Європейський суд у Люксембурзі підтвердив обов’язок тютюнових компаній продавати сигарети в стандартизованих упаковках з попереджуючими про шкоду куріння зображеннями. Про це повідомляє Reuters.
Це значить, що виробники не зможуть заохочувати курців рекламою або вкладати мільйони доларів в рекламу тютюнових виробів – усі пачки будуть, що називається “на одне лице”.
Оскаржити цю норму намагалися Philip Morris International та British American Tobacco (BAT). Також позов підтримали Japan Tobacco та Imperial Brands.
Також суд в Люксембурзі назвав правомірним заборону продажу ментолових та інших ароматизованих сигарет та жорсткість правил реклами електронних сигарет.
Як нагадує Bloomberg, раніше BAT і Philip Morris зверталися до суду Великобританії з позовом з приводу стандартної упаковки сигарет. У травні 2016 року в Британії набуває чинності закон, який зобов’язує виробників тютюнових виробів продавати їх в «знеособленій» упаковці без використання логотипів.
На думку тютюнових компаній, такі норми порушують їх права на інтелектуальну власність.