Магазин “Заказон” грубо порушує права споживача

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Наталія, яка замовивши кросівки через інтернет-магазин одного розміру, а отримала зовсім іншого. Повертати товар проадвці не збираються. ОСЬ ЇЇ СКАРГА: “Я,...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Наталія, яка замовивши кросівки через інтернет-магазин одного розміру, а отримала зовсім іншого. Повертати товар проадвці не збираються.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Я, Яцев Наталія Богданівна, 11 травня 2017 року замовила на сайті OLX в інтернет-магазині «Заказон» кросівки 45 розміру ( довжина устілки 29 см). 17 травня отримала кросівки у відділенні «Нової пошти» від ФОП Шульга Антона Павловича з міста Дніпро  і оплатила 1000 грн за товар післяплатою (експрес-накладна № 59000257517083).

Коли прийшла додому і розпакувала товар, то виявила, що кросівки мені прислали 44 розміру. Про це я відразу повідомила продавця таким способом:

-телефоном (050-461-66-67),

-через сайт OLX

 -а також мережу Viber за номером 099-118-16-82.

Продавець спершу попросив зачекати, коли прийде потрібний розмір (20-21 травня), тоді він відразу обміняє товар. Коли 22 травня я не отримала повідомлення від продавця про прихід товару необхідного розміру, то зателефонувала сама з вимогою повернути кошти або надати товар необхідного розміру. Мою вимогу продавець ігнорував , як і всі мої подальші звернення у телефонній і електронній формі.

 Згідно пунктів 2 і 3 Статті 9 ЗУ «Про захист прав споживачів «…Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару…При  розірванні  договору  купівлі-продажу  розрахунки  із споживачем провадяться виходячи з  вартості  товару  на час  його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору,  а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів».

З моменту отримання мною товару минуло вже 13 днів а продавець не задовільнив мою вимогу щодо повернення коштів, чим грубо порушив мої законні права споживача.

Відповідно до статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) споживачі під час придбання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на  захист своїх прав державою; належну якість продукції та обслуговування, відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною продукцією або продукцією неналежної якості.

Вважаю, що представник інтернет-магазину «Заказон» грубо порушив мої права споживача, а тому”

Контакт для журналістів: 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах