Магазин з Хмельницького надсилає покупцям інший товар

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Тетяна. Яка розповіла вражаючу історію про боротьбу із магазином постільної білизни. Епопея тривала декілька тижнів, і завершилася програшом для споживача. ОСЬ...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Тетяна. Яка розповіла вражаючу історію про боротьбу із магазином постільної білизни. Епопея тривала декілька тижнів, і завершилася програшом для споживача.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“10.04.17 я зробила замовлення в інтернет-магазині з назвою“GRAND-TREND“(м.Хмельницький ринок Сардонікс) замовлення № 179306312 на загальну суму 1075грн. 2 копмплекти полуторні по 270 грн. і один комплек евророзміру на суму 535 грн. Єврокомплект замовила моя колега. Протягом півгодини зателефонувала менеджер Наталія і повідомила що все мною замовлене є в наявності і можуть відправити після оплати. Після чого мені на електронну адресу прийшли реквізити карти Приватбанку на Кохановського Павла Вікторовича.(ПриватБанк 5168757281446049 на Кохановский Павел)

Замовлення було відразу оплачено 100%. 11.04.17 року вже зателефонував менеджер Павло (мабуть той самий Павло на якого було зроблено оплату) і повідомив, що одного і з трьох замовлених комплектів немає в наявності. Сказав, що скине мені на електронку фото комплектів постільної білизни, яка є в наявності. Ці фото я чекала цілий день. При тому, що коли я передзвонила знову на магазин поцікавитися де ж фото, мені Наталія відповіла, що в них дуже багато замовлень і зараз немає часу скидати фотки.

Фото прийшло вже післе 22-ї години, але на фото було зображено рекламну етикетку з малюнком постільної білизни, а не сама білизна.12.04.17. Я з ранку роздивилась всі фото і повідомила менеджеру Наталії який товар я вибрала на заміну.При цьому постаралась уточнити у неї чи буде постільна білизна така як заявлено на фото (її колір, якість) Менеджер мене запевнила що все буде так як на зображенні фото.В той же день мені прислали СМС з номер ТТН відправлення 59998045382624. 14.04.17р.відправлення прибуло на адресу нашої Нової Пошти. Відправлення ми з колегою забрали в кінці робочого дня. Отриману послику розкрили по дорозі додому. Колега забрала свій комплект додому, а я свої. Роздивлялися уже вдома.

І виявилось, що ні один із трьох замовлених комплектів не відповідає замовленим. Багато цікавого відбувалося потім, коли мені відмовили у заміні товару або повернені коштів.

15.04.17р. Я відіслал 2 комплекти постільної білизни назад до магазину. Про це я повідомила Наталії по телефону. Вона зразу почала кричати що нічого вона повертати і обмінювати не збирається.Але потім погодилася обговорити заміну товару після того як отримає повернення товару. Сталося не так як гадалося, товар на новій пошті ніхто так і не отримав із менеджерів магазину і на мої телефонні дзвінки і повідомлення по ел.пошті ніхто не реагував. 22.04.17р. Я була змушена відізвати свою посилку з товаром назад щоб мати на руках хоть якісь докази присланого менітовару який не відповідав моєму замовленню. Про повернення коштів або заміну товару я вже не сподіваюсь. Хочеться наказати за таку торгову діяльнясть цих горе-бізнесменів. Доречі у них на сайті магазину повно таких обдурених покупців. Всі номера декларацій поштового відправлення  і переписка по ел. пошті в мене є.

Контакт для журналістів: 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах