Магазин “VITTO ROSSI” в ТРЦ «Ocean Plaza» обманює покупців

“Я, Яцута Яна Валеріївна, «08» травня  2016 року у магазині “VITTO ROSSI”, який розташований в м. Києві по вул. Антоновича 176 ТРЦ «Ocean Plaza», придбала взуття Модель 3906-6302-11 PY Чорний,...

“Я, Яцута Яна Валеріївна, «08» травня  2016 року у магазині “VITTO ROSSI”, який розташований в м. Києві по вул. Антоновича 176 ТРЦ «Ocean Plaza», придбала взуття Модель 3906-6302-11 PY Чорний, що коштує 1 975 грн., згідно цінника який був зазначений на даній моделі взуття. На касі мені пробили взуття за ціною 2 765 грн. Так як я купувала не одну пару взуття, я не звернула на це уваги при розрахунку на касі. Коли я прийшла додому помітила, що мені пробили взуття по іншій ціні ніж та, яка була зазначена у ціннику.

Фото автора скарги

Фото автора скарги

09 травня 2016 року я звернулася до магазину “VITTO ROSSI» у ТРЦ «Ocean Plaza», щоб мені пояснили чому в чеку інша ціна та повернули різницю. Адміністрація магазину пояснила, що ціну на взуття вони не поміняли та зняли з мого взуття цінник, порушуючи:

 ст.12 Інструкцію «Про порядок позначення роздрібних цін на товари на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та закладах ресторанного господарства» :

Оформлення засобів інформування про ціни проводиться до надходження товару до торговельного залу або об’єкта дрібно роздрібної торговельної мережі. Працівники суб’єкта господарювання до початку роботи повинні перевірити наявність та оформлення ярликів цін (цінників), покажчиків цін, меню, прейскурантів цін на куповані товари.

Адміністрація магазину “VITTO ROSSI» у ТРЦ «Ocean Plaza» відмовилися повертати мені різницю між чеком та цінником, сказавши мені «Що закон на їх стороні».

Адміністрація магазину “VITTO ROSSI» у ТРЦ «Ocean Plaza»  відмовилися надавати документи, які підтверджують ціну на дану модель взуття порушивши при цьому:

Закон України «Про захист прав споживачів»:

ст.17 п.4

Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) зобов’язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи про якість, безпеку, ціну продукції.

Враховуючи вищевикладене прошу провести ретельну перевірку магазину“VITTO ROSSI» у ТРЦ «Ocean Plaza», зобов`язати адміністрацію магазину повернути різницю між чеком та цінником на даний товар, притягнути до відповідальності керівника магазину відповідно до закону, за порушення прав споживачів.

Результат по моїй заяві прошу надіслати на мою електрону адресу”, – написала наша читачка. Подібну заяву із подібним змістом було також надіслано до управління з питань захисту парв споживача України.

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах