Магазин не повертає грошей за туфлі

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Лариса, вона переконує, що магазин відмовився віддавати їй гроші за неякісні туфлі і тільки після сварок надав книгу скарг та пропозицій. ОСЬ ЇЇ...
Фото: http://ua.112.ua/
Фото: http://ua.112.ua/

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Лариса, вона переконує, що магазин відмовився віддавати їй гроші за неякісні туфлі і тільки після сварок надав книгу скарг та пропозицій.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: [sociallocker id=”10854″]lady.psychologist@mail.ru, +38(097)489-56-32[/sociallocker]

“Добрий день! Звертаюсь до Вас. Ситуація моя банальна для нашого містечка: неякісні товари заполонили місто. Але горе в тому, що відразу і не розпізнаєш, що товар неякісний. Так сталось і зі мною.

Купила туфлі – і після першого використання подальше їхнє використання стало неможливим. У магазині неякісний товар не прийняли, гроші не повернули, книгу скарг та пропозицій дістали з-під прилавку після довгих суперечок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Собак у Сосновому труять ізоніазидом»

Запис у книзі скарг та пропозицій зробила, заяву відправила в Житомирське обласне управління у справах захисту прав споживачів. Ось вона:

Начальнику

Житомирського обласного управління

у справах захисту прав споживачів

Пелех Тетяні Маївні

від Марчук Лариси Олександрівни,

проживаючої за адресою:

*****, м.Житомир

Заява

Я, Марчук Лариса Олександрівна, 30.08.2015 р. купила туфлі вартістю 95 грн у магазині «Світ взуття», який знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Небесної сотні (вул. Московська), буд. 10.

31.08.2015 р. взуття було одноразово використано. Внаслідок того, що взуття виготовлене з неякісних матеріалів, відразу ж після першого його використання воно стало непридатним для подальшого використання. Таким чином, товар виявився з категорії «товари одноразового використання», про що в магазині «Світ взуття» під час його купівлі мене як покупця не було повідомлено.

02.09.2015 р. я звернулася до продавця «Світ взуття» з метою повернення неякісного товару та повернути мені 95 грн, які я сплатила за неякісне взуття. Натомість продавець поводилася нетактовно, відмовилася прийняти неякісний товар та повернути кошти. Продавець довго відмовлялася надати книгу скарг та пропозицій. Лише після того, як я пояснила продавцеві, що книга скарг та пропозицій повинна знаходитися в доступному для покупця місці і продавець зобов’язаний надати її на першу вимогу покупця, продавець дістала книгу скарг та пропозицій з-під прилавка та надала її мені. У книзі скарг та пропозицій мною було здійснено запис за №5 від 02.09.2015 р.. Навіть після цього продавець відмовилась прийняти неякісний товар та повернути кошти за його сплату.

На підставі вищевикладеного, прошу сприяти поверненню неякісного товару в магазин «Світ взуття» м. Житомир, вул. Небесної сотні, буд.10 та поверненню коштів, сплачених за нього в сумі 95 грн.

Відповідь на заяву прошу надати на вищевказану адресу та електронну адресу в терміни, встановлені чинним законодавством України.

06.09.2015 р.                                                      Марчук Л.О. (підпис існує)

Заява надіслана електронною поштою.

Допоможіть повернути неякісний товар у магазин та повернути гроші, які я за нього сплатила. З повагою, Лариса Олександрівна”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах