Електронна книга скарг України

lorem

Магазин не повертає грошей за туфлі

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Лариса, вона переконує, що магазин відмовився віддавати їй гроші за неякісні туфлі і тільки після сварок надав книгу скарг та пропозицій. ОСЬ ЇЇ...
Фото: http://ua.112.ua/

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Лариса, вона переконує, що магазин відмовився віддавати їй гроші за неякісні туфлі і тільки після сварок надав книгу скарг та пропозицій.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: [sociallocker id=”10854″]lady.psychologist@mail.ru, +38(097)489-56-32[/sociallocker]

“Добрий день! Звертаюсь до Вас. Ситуація моя банальна для нашого містечка: неякісні товари заполонили місто. Але горе в тому, що відразу і не розпізнаєш, що товар неякісний. Так сталось і зі мною.

Купила туфлі – і після першого використання подальше їхнє використання стало неможливим. У магазині неякісний товар не прийняли, гроші не повернули, книгу скарг та пропозицій дістали з-під прилавку після довгих суперечок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Собак у Сосновому труять ізоніазидом»

Запис у книзі скарг та пропозицій зробила, заяву відправила в Житомирське обласне управління у справах захисту прав споживачів. Ось вона:

Начальнику

Житомирського обласного управління

у справах захисту прав споживачів

Пелех Тетяні Маївні

від Марчук Лариси Олександрівни,

проживаючої за адресою:

*****, м.Житомир

Заява

Я, Марчук Лариса Олександрівна, 30.08.2015 р. купила туфлі вартістю 95 грн у магазині «Світ взуття», який знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Небесної сотні (вул. Московська), буд. 10.

31.08.2015 р. взуття було одноразово використано. Внаслідок того, що взуття виготовлене з неякісних матеріалів, відразу ж після першого його використання воно стало непридатним для подальшого використання. Таким чином, товар виявився з категорії «товари одноразового використання», про що в магазині «Світ взуття» під час його купівлі мене як покупця не було повідомлено.

02.09.2015 р. я звернулася до продавця «Світ взуття» з метою повернення неякісного товару та повернути мені 95 грн, які я сплатила за неякісне взуття. Натомість продавець поводилася нетактовно, відмовилася прийняти неякісний товар та повернути кошти. Продавець довго відмовлялася надати книгу скарг та пропозицій. Лише після того, як я пояснила продавцеві, що книга скарг та пропозицій повинна знаходитися в доступному для покупця місці і продавець зобов’язаний надати її на першу вимогу покупця, продавець дістала книгу скарг та пропозицій з-під прилавка та надала її мені. У книзі скарг та пропозицій мною було здійснено запис за №5 від 02.09.2015 р.. Навіть після цього продавець відмовилась прийняти неякісний товар та повернути кошти за його сплату.

На підставі вищевикладеного, прошу сприяти поверненню неякісного товару в магазин «Світ взуття» м. Житомир, вул. Небесної сотні, буд.10 та поверненню коштів, сплачених за нього в сумі 95 грн.

Відповідь на заяву прошу надати на вищевказану адресу та електронну адресу в терміни, встановлені чинним законодавством України.

06.09.2015 р.                                                      Марчук Л.О. (підпис існує)

Заява надіслана електронною поштою.

Допоможіть повернути неякісний товар у магазин та повернути гроші, які я за нього сплатила. З повагою, Лариса Олександрівна”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 50% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК