Магазин “Фокстрот” міста Києва видає гарантійні талони, якими неможливо скористатися

Що від гарантії буде толк, немає гарантій

До «Електронної книги скарг України» написав наш читач Костянтин, він скаржиться на якість обслуговування магазину Фокстрот” та центру “Наш Сервіс”.

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Доброго дня! 3.03.2016 в магазині «Фокстрот» ТЦ «Більшовик» в місті Київ придбав кавоварку Kenwood OWES020002 разом з додатковою гарантією сроком на 2 роки.

В процесі експлуатаціі зламався капучінізатор. Згідно гарантії, 31.10.2017 віддали кавоварку на ремонт в сервісний центр «Наш сервіс» міста Київ, що знаходиться на вул. Щусева, 44.

Після цього ми не можемо забрати назад із сервісу кавоварку. Інформації про те, коли вона буде готова теж отримати не можемо. Телефон служби сервісу працює виключно в режимі автовідповідача (0445374845). Багато разів ми телефонували в службу та залишали на автовідповідач запитання, але нам ніхто так і не перетелефонував.

Через це ми неодноразово були вимушені приїзджати в сервіс, де нам кожного разу казали, що запчастини до кавоварки були отримані тільки вчора, і нам зателефонують стосовно ремонту найближчим часом.

Прошу Вас оштрафувати компанію «Наш Сервіс» за брехню кліентам та магазин «Фокстрот» за те, що продає неякісну техніку. Додаток: копія товарного чеку (і т.д.), гарантійного талону,” – написав наш читач Костянтин.

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України - вірутальний місток між людьми, у яких є проблеми та журналістами, які шукають таких людей.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!