Магазин ANNA-BEST з Умані готовий за тисячу гривень псувати репутацію

Магазин “ANNA-BEST“, який продає шуби, не може повернути клієнту гроші за товар, що не підійшов, і навіть змінює правила акції під час самої акції – що грубо порушує усі...
hutro

Магазин “ANNA-BEST“, який продає шуби, не може повернути клієнту гроші за товар, що не підійшов, і навіть змінює правила акції під час самої акції – що грубо порушує усі можливі Закони про права споживача. До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Тетяна, її бажання купити гарну шубку обернулося на грошовиту тяганину і псування собі нервів в магазині “ANNA-BEST”. Сьогодні від відчаю вона написала нам, адже в магазині хутра не можуть повернути 1000 гривень за товар, хоча споживач і має на це право. Контакт для журналістів також даємо.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакт для журналістів:

“Прошу допомогти відстояти право повернути до інтернет-магазину товар, який не підійшов. Інтернет-магазин “ANNA-BEST” , що знаходиться в м. Умань, Черкаської обл., торговий центр «Сіті», відділення № 37, 20300, Манькута Анна Володимирівна відмовляє в моєму законному праві повернути товар протягом 14 днів.

Я Тетяна Миколаївна Мельник, жителька м. Гадяч Полтавської області, придбала зимове пальто в інтернет-магазині “Anna-BEST” (Манькута Анна Володимирівна) 16.12.2014 року. Пальто не підійшло за ростом, хоча на сайті були зазначені всі параметри, які мені повинні були підійти.

Здійснила попередню оплату повністю з картки на картку Манькути Анни 1230 грн. Пальто продавалося по акції зі зниженою ціною. Коли приміряла, то виявилося, що воно не на мій ріст (175 см) і я не зможу використати його за призначенням. 17.12. 2014р.

Я позвонила до інтернет-магазину та написала на електронну адресу листа і попередила, що хочу його повернути і назвала причину.

Мені відмовили, хоча до цього на сайті було зазначено, що заміна і повернення можливе. Більше інформації, про те, що магазин не приймає речі, які не підійшли, на сайті не було ніякої.

Менеджер теж про це нічого не говорив. Коли я повідомила, що хочу повернути пальто, то Анна особисто відмовила. Кожного дня я намагалася довести, що згідно Закону «Про захист прав споживачів», а саме за ст.9 п.2 і п. 3 маю право повернути річ, яка не підійшла, але мені постійно відмовляли і пропонували заміну. Замінити пальто не можу, бо потрібного пальто з потрібною довжиною і ростом у них немає, тільки короткі і дуже молодіжні, і тоді на сайті з´явилася інформація, що вони не приймають назад речі, які не підійшли.

Це було 20.12. 2014р. Я відіслала пальто 19.12 2014 року через транспортну компанію “Нова Пошта” і вислала номер товарно-транспортної накладної та номер картки ПриватБанку, на яку потрібно повернути гроші.

Тоді мені написали електронного листа з погрозами, що вони посилку забирати не будуть і я буду платити за зберігання, при цьому дозволяли собі зухвалість, ображали.

Сьогодні (23.12 2014),а посилка до цього часу не отримана (це робиться навмисне, щоб затягнути час.

Прошу допомогти використати своє право на повернення пальто, яке не підійшло і яке не маю змоги замінити, через те, що немає! потрібної речі для заміни в інтернет-магазині “ANNA-BEST” .

Щиро вдячна, Тетяна Миколаївна Мельник”.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах