Магазин Алло в Одесі десять днів не може повернути кошти своєму покупцеві

А що ще не прийшли? Таки прийдуть, почекайте ще декілька днів.

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Андрій, який скаржиться на порушення Закону магазином Алло. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“03 березня 2018 р., я придбав у магазині АЛЛО, що знаходиться за адресою м. Одеса, дор.Південна, 101 А, бездротові навушники вартістю 2 599.00 грн.

Прийшовши додому, мені не вподобався даний товар і я вирішив його повернути. Відправився у магазин того ж дня, написав заяву на повернення товару, її прийняли і попросили картку, якою я проводив розрахунок, щоб повернути кошти, на що видали чек, що повернення коштів виконано успішно.

Минув 10-й день, після того як мені видали чек про повернення грошей, але гроші мені так ніхто і не повернув.

На усі звернення до магазину і на гарячу лінію, отримую відповідь, що потрібно почекати. Але згідно статті 9. пункт 3, закону Про захист прав споживачів, я мав отримати кошти не пізніше семи днів. На всі звернення до магазину, я отримую відповідть, що потрібно чекать. На звернення до банку відапрвника, я отримую відповідь, що звертатись необхідно до магазину”, – написав він.

 

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК