Магазин “Алло” приховує недоліки своїх товарів

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Лариса, яка стверджує, що магазин “Алло” приховує недоліки своїх товарів, відмовляючись ставити до відома клієнтів. “Добрий день! 08.06.2016р. звернулася вдруге в...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Лариса, яка стверджує, що магазин “Алло” приховує недоліки своїх товарів, відмовляючись ставити до відома клієнтів.

“Добрий день! 08.06.2016р. звернулася вдруге в магазин “АЛЛО” із заявою здати телефон на ремонт. При оформленні акту прийому телефону на ремонт виявила, що в даному акті неописані всі недоліки мобільного телефону та неправильно вказана сума товару. Працівники магазину відмовилися все це показувати, мотивуючи тим, що там все добре. На основі такої ситуації я змушена була визвати поліцію. В результаті чого я у відділку поліції написала заяву. Дайте будь-ласка відповідь, які подальші мої дії!? Наперед дякую.”

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "Електронною книгою скарг України"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах