Львівський супермаркет “Арсен” продав не свіжий фарш

До “Електронної книги скарг України” написала Ольга. Вона переконує, що в супермаркеті свідомо приховували запах поганого м’яса.  ОСЬ ЛИСТ:  Контакт для журналістів: 0679878202 Ольга “Я купила 25.01.2015 в супермаркеті «Арсен»...
Фото: infosmi.net
Фото: infosmi.net

До “Електронної книги скарг України” написала Ольга. Вона переконує, що в супермаркеті свідомо приховували запах поганого м’яса. 

ОСЬ ЛИСТ: 

Контакт для журналістів: 0679878202 Ольга

“Я купила 25.01.2015 в супермаркеті «Арсен» за адресою м.Львів,вул. Чорновола 63, М”ЯСНИЙ ФАРШ АСОРТІ.

Фарш мав різкий запах часнику, в мене особиста непереносимість часнику, і могли б бути наслідки (алергічна рееакція).

В супермаркеті адміністратор на повишених тонах, доказував що часнику там нема, при чому що 3 людини сказали що є, запропонував повернути гроші , і навіть не вибачився за ситуацію.

Я так розумію, що його туди додали щоб приховати запах перемеленого зіпсованого мяса, чи як? Прошу якось прокоментувати цю ситуацію”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах