fbpx

Львівський супермаркет “Арсен” продав не свіжий фарш

До “Електронної книги скарг України” написала Ольга. Вона переконує, що в супермаркеті свідомо приховували запах поганого м’яса.  ОСЬ ЛИСТ:  Контакт для журналістів: 0679878202 Ольга “Я купила 25.01.2015 в супермаркеті «Арсен»...
Фото: infosmi.net

До “Електронної книги скарг України” написала Ольга. Вона переконує, що в супермаркеті свідомо приховували запах поганого м’яса. 

ОСЬ ЛИСТ: 

Контакт для журналістів: 0679878202 Ольга

“Я купила 25.01.2015 в супермаркеті «Арсен» за адресою м.Львів,вул. Чорновола 63, М”ЯСНИЙ ФАРШ АСОРТІ.

Фарш мав різкий запах часнику, в мене особиста непереносимість часнику, і могли б бути наслідки (алергічна рееакція).

В супермаркеті адміністратор на повишених тонах, доказував що часнику там нема, при чому що 3 людини сказали що є, запропонував повернути гроші , і навіть не вибачився за ситуацію.

Я так розумію, що його туди додали щоб приховати запах перемеленого зіпсованого мяса, чи як? Прошу якось прокоментувати цю ситуацію”.

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
- 15% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОҐАВ 
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК