Львівські споживачі платять за безкоштовну гарантію

Як одна західна конторка оманює на тисячі гривень своїх клієнтів На “Електронну книгу скарг України” написав Андрій, який стикнувся зі справжнім здирництвом від приватного підприємця. Він придбав товар із...

Як одна західна конторка оманює на тисячі гривень своїх клієнтів

На “Електронну книгу скарг України” написав Андрій, який стикнувся зі справжнім здирництвом від приватного підприємця. Він придбав товар із поломкою, а за обіцяний гарантійний ремонт, який мав би бути безкоштовним  обійшовся в одну мінімальну зарплату.

Зіткнувся з непорядним виробником камінних топок (СПД ФО Лагозяк, компанія \”Магія Вогню\”, ЄДРПОУ 1929112121) в якого придбав топку за 13068 грн.. Забирав я її особисто з виробництва в Києві (в. Будіндустрії 6).

Чеки про сплаченні мною кошти мені не дали, отримав я тільки видаткову накладну з підписом незнайомої людини де не було ні печатки, ні прізвища, хто її видав,- на це керівник виробництва сказав, що цього достатньо.

Коли подивився на ці «вироби» було виявлено 2 поломки:

1.дверцята щільно не зачинялися, та ще й на перекос.

2. азбестовий ! ущільнувач, що забеспечує безпеку горіння вогню на дверках був вирваний. На моє зауваження нач. виробництва Ігор відреугував та підклеїв ущільнувач, а перекос дверки сказав це допустимо.

Вже в мене вдома дана камінна топка була пошкодженна моєю 2-річною дитиною, яка відкривши дверку до упора пошкодила стікло, що мало бути захищено обмежувачем (запобіжником) (Вартість одного стікла = 3114 грн.).

Але замінивши його проблема в ненадійності дверцят не вирішиться. При телефонній розмові з нач. виробництва (Ігором 093-367-29-17) мене поставили перед фактом, що усунення поломки це платна! послуга, а гарантійний ремонт тут неможливий бо “… в нас найкращі топки і поломки з нашої вини бути не може”.

Висловлюючись грубо в мою сторону він положив слухавку перед тим сказавши що я як захочу можу звертатись куди захочу, йому всерівно.nТоді я звернувся до Львівської філії даного магазину, який знайшов через інтернет (http://kiev-kamin.com.ua/) (063-608-75-57 – Іванка, Андрій).

Мене менеджер Іванка після того, як оглянула детальні фото з поломкою, запевнила, що посприяє у вирішенні проблеми. Наступного дня, на моє здивування мені зателефонував той же Ігор та запевнив, що він усуне поломку по гарантійному зобов’язанню.

Коли ж я привіз мою камінну топку на ремонт,- знявши дверку нач. Ігор не дав мені можливість сфотографувати її, де було б видно сам запобіжник, який був надто маленький та слабенький для захисту такої дорогої дверки, що свідчить про неякісне виконання виробництва та підлягає гарантійному ремонту. Натомість мене поставили перед фактом, що мені безкоштовно відремонтують дверку але за скло мені доведеться заплатити (3114 грн.), сказавши, що мені зроблять скидку в 50% на вартість самого скла. Тож мені довелось заплатити 1557 грн. Тож відремонтувавши безкоштовно саму дверку (по гарантії за неякісне виробництво) з мене все таки вимагали гроші за це скло! При тому на моє прохання порозмовляти з власником (СПД ФО Лагозяк, компанія \”Магія Вогню\”) мені відмовили і нач. виробництва, і менеджери з продажу у Львові.Тож я опинився в безвихідній ситуації, яку створили для мене працівники даної фірми.

Прошу Вас розібратись в цій неприємній для мене ситуації, та посприяти у поверненні моїх грошей, які я змушенний був заплатити за скло після гарантійного усунення поломки виробництва (1557 грн.).

 

Мої тел.: 096-451-05-06 , 063-444-44-45, 050-20-44-314 – Андрій.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах