Луцький пивний бар зневажає клієнтів

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, вона переконує, що до неї зневажливо поставилася офіціантка в пивному барі. ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів: “Адреса закладу: м. Луцьк, бульвар Дружби Народів,...
Фото: womo.com.ua
Фото: womo.com.ua

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка, вона переконує, що до неї зневажливо поставилася офіціантка в пивному барі.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів:

“Адреса закладу: м. Луцьк, бульвар Дружби Народів, 7, пивний бар 0,5.

16.10.2015 року стикнулись із неадекватною офіціанткою. Спочатку сіли за вільний столик, згодом звільнився більш зручний. Ми попросили пересісти туди. Нам дозволили.

За хвилин 5 до нас підійшла офіціантка та попросила пересісти назад, оскільки має прийти більша компанія. Ми погодились, хоча не дуже хотілося. Пересіли.

У нас прийняли замовлення, але сказали, що той столик теж замовлено. І щоб ми сіли в дверях на протязі. Я відмовилась, пояснивши, що ми могли взагалі не пересідати. Нас не почули і наполягали пересісти.

Ми встали та почали вимагати книгу скарг. Її нам не надали, пояснивши, що в цьому закладі такої книги немає. Нам було зіпсовано настрій та плани на вечір. Хоча раніше в барі цьому все влаштовувало. Ставлення до клієнта жахливе, і оце перекидання зі столика на інший столик показує всю зневагу офіціантки до нас. Дуже неприємно”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах