Ліфт-вбивця: Броварським технікам байдуже вже рік на проблему

До «ЕКСУ» написали наші читачі із Броварів, які жаліються на ліфт  і на техніків, яких визиваєш, щоб полагодити ліфт, а отримуєш хамство в свою адресу. І все це відбувається...
Ліфт

До «ЕКСУ» написали наші читачі із Броварів, які жаліються на ліфт  і на техніків, яких визиваєш, щоб полагодити ліфт, а отримуєш хамство в свою адресу. І все це відбувається в новобудові.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

“Я прошу вашої допомоги “достукатися” хоч до якого-небудь чиновника, аби отримати допомогу.

Моя сім’я проживає в м. Бровари по вул. Незалежності 14/1. Біда з роботою ліфту (1 під’зд). Ми проживаємо в цьому будинку рік.

Упродовж цього часу ми неодноразово дзвонили в службу ліфтів і до начальника ЖЕКу (ДП «Житло-Сервіс»), повідомляли, що ліфт не працює. Все марно. Один із прикрих випадків стався учора, 09 березня. Мій син, 12 років, зранку катався на велосипеді. Приблизно о 10.30 він на ліфті піднімався додому (8 поверх).

За його словами, ліфт різко зупинився і двері почали відчинятися, але у зв’язку з тим, ліфт зупинився між 5 та 6 поверхами, двері відкрилися на щілину приблизно 5-7 см. У цей час я вийшла на зустріч дитині, бо він вже мав бути вдома. Почула лише крики на допомогу, бо дитина реально злякалася.

Бути у напіввідкритому ліфті…причому, у шахті…Я терміново почала дзвонити у ліфтову службу. Мені повідомили, що майстер буде через 20 хвилин, я попрохала швидше, бо дитина налякана. У цей час я зателефонувала чоловікові і розповіла про подію (у цей час він вже повертався додому).

Майстер приїхав майже одночасно з моїм чоловіком. Замість того, аби налагодити ліфт, ми почули звинувачення у свою адресу, ніби ми його зламали…Моєму подиву не було меж! Яким чином? Як ми його зламали!? Це реально був жах…

Майстер кричав на мене, сказав, що складе акт про навмисну поломку ліфта. Слів не було… Чоловік терміново почав дзвонити на “гарячу лінію” КМУ. У цей час син все ще перебував між поверхами у ліфтовій шахті. Я сказала майстру, що ми неодноразово зверталися як до служби з обслуговування ліфтфв нашого будинку, так і до начальника ЖЕКу, дзвонили і в Київобленерго….Всі нас посилають по колу….Ну це реально жах. Ліф постійно зламаний.

Люди застряють в ньому, бояться їздити. Якщо опинитися в ньому, то 20-30 хв потрібно чекати майстра. Мій батько інвалід війни, він фізично не може піднятися на 8 поверх. Ми сплачуємо всі послуги, то чому не можемо отримувати людські послуги? Скажіть, як нам вирішити цю проблему? До кого нарешті звернутися. Всі мешканці нашого під’їзду скаржаться на роботу ліфту….маленькі діти, яких перевозять у дитячих візках, пенсіонери….

Це новий будинок. Біда в тому, що не можуть вказати на проблему і “перекладають” провину із служби на службу.

Я прошу Вашої допомоги. Дякую”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах