Кум, сват, брат. Як в Харківській області роздають землю

Земелька ннннада?
Фото: ukr.segodnya.ua

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач, який розповів про свою історію – як вибірково на нарадах роздають землю своїм людям. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“21.10.2016 року, регулюючись ст. 121 Земельного кодексу України, мною, Юшко Мариною Іллівною була подана заява до  Пісочинської селищної ради на ім’я голови Чернобая Олега Олександровича, вхід. № 2324\02-15 від 21.10.16, про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення індивідуального садівництва, орієнтованою площею 0,0150 Га, розташованої біля моєї ділянки в с.м.т. Пісочин, пров. Шевченко 21-д Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області.

Згідно норм, про одержання рішення сесії 10-ти денний термін я не отримала рішення сесії на мою заяву, його не було, секртерат Ольга Пантілєєвна, не могла мені цього пояснити, а юрист, сказав, що міні не дозволено, тому вони письмово мені нічого видавати не будуть.

 02.12.16 року згідно Закону про звернення громадян, я  написала заяву вхід. № 2502\02-15 від 02.12.2016, щодо отримання рішення сесії на подану заяву вхід. № 2324\02-15 від 21.10.16 року.

 В цей же день я телефонувала на Державну гарячу лінію, реєстраційний № 6184612 від 2.12.2016  з питання порушення моїх прав, як громадянина України, щодо отримання рішення сесії. В 30-ти денний термін мені пообіцяли надіслати його поштою, але відповіді я знову так і не отримала.

Також я не одноразово була на прийомі у Голови селищної ради Чернобая Олега Олександровича, та землевпорядника Андрюхіна Володимира Борисовича з проханням надати мені письмове рішення сесії, але вони відмовляють, пояснюючи тим, що мою заяву не ухвалили, буцімто на що воно мені.

Але навіть, якщо мені відмовили, невже я не маю право отримати письмову відповідь, згідно яких статей чи законів керувалась наша Селещна рада, що мені було відмовлено.

25.01.2017 реєстраційний № 6447681, я знову телефонувала до Державної гарячої лінії, але знову мені ні чим не допомогли, запропонувавши мені почекати, ще 30 днів.

05.052017 реєстраційний № 6184612\2 я  телефонувала до Державної гарячої лінії, але знову все марно, і відповідь була така сама, чекайте 30 днів.

В архіві Пісочинської селещної ради за 2016 рік, рішення сесії також не існує.

В травні місяці цього року я знову була на прийомі у голови Пісочинської селищної ради Чорнобая О.О., але мені в усній формі відмовляють в отриманні цієї ділянки, пояснюючи це тим, что це земля селищної ради, але в письмовій формі відмовляються відповісти.

Вже вісім місяців, я роблю спроби отримати законну відповідь на мою заяву, але все марно. А тим часом, мій сусід, який є приятелем нашого голови почав користуватися цією ділянкою, пояснюючи тим що йому виділили цю земельну ділянку. Невже в нашій країні й надалі діють принципи «кумівства», чи є закони які регулюють нашу країну.

Складається враження, що  Державна гаряча лінія існує для «галочки» в нашій країні, бо я зверталася три рази і моє питання навіть з місця не зрушило.

Але я не  втрачаю надію, і буду продовжувати спроби вирішити своє питання, яке було подане законно, і я маю право дізнатися, обгрунтовану письмову відповідь на подану мною заяву”.

Контакт для журналістів та правоохоронних органів: 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах