“Космічні” рахунки за теплоенергію

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Галина. Вона надає колективне звернення мешканців будинку, котрі обуреніцифрами у квитанціях за тепло та роботою керуючої цим компанії. Ось її лист: Контакти...
obogrevatel-teplo-dom
Фото: megastroyka.com.ua

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Галина. Вона надає колективне звернення мешканців будинку, котрі обуреніцифрами у квитанціях за тепло та роботою керуючої цим компанії.

Ось її лист:

Контакти для журналістів:

“Колективне звернення мешканців будинку 220 по вулиці Горлівській
Дарницького району м. Києва.
В нашому будинку у 2014 року поновлено роботу загально будинкового лічильника комерційного обліку тепла. ТОВ «Єврореконструкція» декілька місяців не приймало зазначений лічильник на облік. В січні 2015 року наш лічильник ТОВ «Єврореконструкція», прийняло на облік. З лютого 2015 року за тепло мешканці вже сплачували за показникамими лічильника. Після прийняття лічильника на облік мешканці нашого будинку почали платити в три рази менше за тепло.
В трикімнатній квартирі цей показник – спожито обсяг Гкал в лютому 2015 року становив – 0,8593 Гкал, в березні – 1,1571 Гкал. При цьому, температура зовнішнього повітря була мінусова. Мешканці нашого будинку дуже зраділи таким змінам, але довго радіти нам не прийшлося, оскільки «монополісту» не вигідно така ситуація.
За півмісяця жовтня 2015 року при температурі зовнішнього повітря приблизно 8-10 градусів тепла нам за ті ж самі трикімнатні квартири виставили обсяг споживання 1,6319 Гкал., що становить 1 043 грн.08 коп.
За листопад нам взагалі виставили за тарифом 16 грн 91 коп, як для будинків, які не обладнані будинковим теплолічильником, що становить 1 790 грн. 77 коп.
Постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, .. та типового договору про надання послуг з централізованого опалення…» передбачено, зокрема:
Пунктом 14. Показання будинкових засобів обліку знімаються представником виконавця один раз на місяць у присутності постачальника та представника споживачів.
Пунктом 15. Засоби обліку води і теплової енергії, встановлені у квартирі (будинку садибного типу) та на вводі у багатоквартирний будинок, підлягають періодичній повірці.
Періодична повірка засобів обліку води і теплової енергії проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги у такому порядку:
з централізованого опалення – згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередній опалювальний період.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Директор примушує учнів працювати двірниками

Після багаторазових звернень мешканців будинку до ЖЕД 203, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» та виконавця послуг з централізованого опалення ТОВ «Єврореконструкція» виникло багато запитань.
Ось що нам вдалося з’ясувати:
Згідно акту від 26.10.2015 року, який підписаний головним інженером ЖЕД-203, інженером ЖЕД-203 та представника ТОВ «Єврореконструкція», лічильник ВЗЛЕТ ТСРВ-030 зав №103053 працює некоректно.
Листом від 02.11.2015 року начальник ЖЕД-203 Плотник О.А. повідомив директора КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» Хоменка В.М. про те, що станом на 02.11.2015 в трьох житлових будинках (в тому числі і нашому) працюють некоректно теплолічильники, які знаходяться на балансі КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва», в зв’язку з чим нарахування мешканцям буде проводитись згідно проектних загрузок на будинок та просить вжити необхідних заходів щодо відновлення працездатності тепло лічильників.
Відповідно до Акту від 27.11.2015 року, підписаним головним інженером ЖЕД-203, інженером та представником ПП «Аква Україна» 27.11.2015 проведено зняття приладу обліку теплової енергії. Нарахування на час повірки лічильника за ЦО з 27.11.2015 року буде проводитись згідно проектних навантажень.
Листом від 03.12.2015 № 443-вих. начальник ЖЕД-203 повідомляє Генерального директора ТОВ «Єврореконструкція Сандлера В.Ю. та начальника Управління тепло збуту Терещенка Ю.Є. про те, що 27.11.2015 року представниками ПП «Аква Україна» був відремонтований лічильник по вул. Горлівській, 220 ВЗЛЕТ ТСРВ-030 зав №103053 та для зняття соціальної напруги серед населення просить ТОВ «Єврореконструкція» забезпечити зняття показників зазначеного тепло лічильника та виконати нарахування мешканцям плати за послугу з опалення за його показниками.
При особистому зверненні до головного інженера ЖЕД-203, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» мені повідомили, що теплолічильник не знімали ні для ремонту, ні для повірки, а сам лічильник знаходиться на місці. Пломба на лічильнику (зі слів інженера ЖЕД-203) стоїть ще з 16.10.14 року.
Ми наполягли на тому, щоб нам показали наявність лічильника на місці.
При особистому зверненні до ТОВ «Єврореконструкція» нам прийшлось поспілкуватися з спеціалістами з 22 та 24 кабінетів, та начальником управління з 17 кабінету (на жаль, прізвищ не знаємо, оскільки на дверях кабінетів відсутні таблички з ПІБ). Там нам повідомили, що теплолічильник знаходиться на балансі КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва», про те що лічильник не працює, та те що його хтось знімав на ремонт чи повірку їм не відомо. На питання щодо якості послуг з опалення, які надаються ТОВ «Єврореконструкція» нам повідомили, що це запитання не до них, оскільки мережі ПАТ «Київенерго», а внутрішньобудинкові мережі належать КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району
м. Києва».
Всі ці факти нами сфотографовано, оскільки на наше колективне звернення офіційної відповіді ми ще не отримали.
Виникає багато питань, а саме:
1. Чому ми укладали прямі договори з ТОВ «Єврореконструкція» та навіщо?
2. Якщо за якість наданих послуг з опалення ТОВ «Єврореконструкція» не несе відповідальності, оскільки теплові мережі не належать ТОВ «Єврореконструкція» (за їхніми твердженнями), то чому мешканці мають їм платити та за що?
3. Які договори існують між КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» та ТОВ «Єврореконструкція» та хто з них чим має займатися?
4. Як в один день лічильник зняли та відремонтували?
5. Чому в цій ситуації бездіють монополісти. Спочатку при вжитті заходів щодо ремонту лічильника, потім при нарахуваннях за послуги з опалення?
6. Чому монополісти не виконують та ігнорують Постанову КМУ № 630 від 21.07.2005 ?
7. Чому для монополістів термінів не існує, а лише існують терміни для споживачів?
8. Хто в даному випадку є споживач: мешканець будинку, в якого прямий договір з виконавцем послуг, чи КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва», в якого лічильник знаходиться на обліку?
9. Хто має відповісти за таку ситуацію (за безпідставно виставлені космічні рахунки та надання неякісних послуг)?
10. Як мешканцям будинку добитися справедливості: а саме здійснення перерахунків відповідно до Постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 та виставлення в подальшому адекватних рахунків?

Дуже просимо допомоги. Готові до різного роду співпраці із журналістами. Показати всі документи, які маємо.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах