fbpx

Компанія ІнТайм затримує посилки клієнтів

Будьте уважні. Травневі впливають на усіх.
Фото: avera.com.ua

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Олександр, який скаржиться на службу доставки, що нахабно затримала його посилку.

“24.04.2018 був відправлений вантаж службою доставки “ІнТайм”. Орієнтовна дата прибуття вантажу вказана в накладній – 27.04.2018. 29.04 при зверненні на гарячу лінію мені повідомили, що доставка в поштомат буде здійснена 02.05.2018. 03.05 досі вантаж не прибув.

Фактично посилка затримана на 7 днів, 3 з яких є робочими.

Затримка вантажу створила мені матеріальні збитки. Прошу звернути увагу на моє звернення, у зв’язку з тим, що мій випадок не є виключенням в їх роботі. На сторінці інтайм в фейсбуці є багато аналогічних скарг. На гарячу лінію компанії додзвонитись практично неможливо”, – написав він.

 

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
- 45%! НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОҐАВ 
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК