Київводоканал зловживає монопольним становищем та нараховує зайві кубічні метри

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Володимир, який стверджує, що “Київводоканал” нараховує вигадані кубічні метри спожитої холодної води. “Добрий день! Шановні співробітники Електронної книги скарг України, звертаюся...

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Володимир, який стверджує, що “Київводоканал” нараховує вигадані кубічні метри спожитої холодної води.

“Добрий день! Шановні співробітники Електронної книги скарг України, звертаюся до Вас як людина, котра вже багато років:

1) чесно,

2) у повному розмірі,

3) своєчасно оплачує надані “Київводоканалом” послуги.

Сьогодні 11 червня 2016 року у поштову скриньку нам вперше поклали платіжку у якій вказали ФАНТАСТИЧНУ кількість спожитої холодної води – 13, 5 метрів кубічних (реально спожито у травні 3,7 метри кубічних, а у квітні 2,8 метри кубічних).

У нас є повірений лічильник (Акт опломбування №35275 від 20 червня 2014 року, здійснений співробітником КП “Центр обслуговування споживачів Шевченківського району” Седневим В.С.).

Я щомісяця вчасно (до 20 числа) на сайті ГІОЦ КМДА оплачую банківською карткою всі комунальні послуги, – в тому числі водопостачання холодної води та водовідведення, надане “Київводоканалом”.

Я звернувся за телефоном 202-02-02 й мені оператор сказала, що нараховано 13,5 метри кубічних й, відповідно, 138 грн. 24 коп. в зв’язку з тим, що я не вніс показання з 25 до 1 числа.

Будь ласка, прошу Вас, якщо це можливо, допомогти (інформаційно чи організаційно) у вирішенні даного питання :

Чому якщо я, як споживач, все ВЧАСНО, ЧЕСНО й у ПОВНОМУ розмірі оплачую на сайті ГІОЦ КМДА (ГІОЦ КМДА надсилає рахунки 10-11 числа щомісяця), мене “Київводоканал” ставить перед фактом, що я спожив у травні 2016 року 13,5 метри кубічних, якщо реально наша родина спожила 3,7 метри кубічних, у нас є повірений лічильник і я вчасно все оплачую? Чому мені ПРИПИСУЮТЬ 9,8 (!) метрів кубічних?

Оператор сказала, що я маю взяти паспорт, копію квитанцій за 2 місяці та їхати у вівторок або четвер (бо в інші дні прийому немає!), ставати у чергу й писати заяву (!) щодо перерахунку у Деснянський район (бо у Шевченківському районі таки послуги “Київводоканалом” не надаються!). Питання, а чому якщо я все вчасно й в повному розмірі оплачую, я маю їхати в інший район, відпрошуватися з роботи, вистоювати у черзі й доводити, що я маю рацію? Чому я маю розраховуватися за недоліки у роботі співробітників “Київводоканалу”?

Чому, коли я попросив оператора назвати мені телефон – стаціонарний або мобільний – Деснянського району, куди мене відправляють з Шевченківського району, мені оператор відповіла, що такого номера НЕ ІСНУЄ! На дворі ХХІ століття, а у них немає ніякого телефону? Це виглядає як зловживання “Київводоканалом” своїм монопольним становищем.

З повагою до Вас, Маслов Володимир.”

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "Електронною книгою скарг України"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах