Київстар заблокував номер без пояснень та завдав збитків клієнтці

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Ольга. Жінка скаржиться на мобільного оператора, який заблоквав її номер телефону, тим самим залишивши жінку без зв’язку. За словами читачки, причина відключення...
Фото: dt.ua
Фото: dt.ua

До “Електронної книги скарг України” написала читачка Ольга. Жінка скаржиться на мобільного оператора, який заблоквав її номер телефону, тим самим залишивши жінку без зв’язку. За словами читачки, причина відключення є незрозумілою.

Ось її лист:

Контакти для журналістів:

“19 лютого 2016 року оператор мобільного зв’язку ПАТ «Київстар» заблокував мій номер телефону 068 696 76 67, написавши лише повідомлення, що я порушила чинне законодавство. 19 лютого я здійснювала телефонні дзвінки з питань своєї роботи, спілкувалась зі своїми клієнтами. Залишивши мене без зв’язку, компанія ПАТ «Київстар» завдала мені збитки у розмірі 200 тис. грн.. (двісті тисяч грн., 00 коп).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Невинного звинувачують у вбивстві. Чоловік підозрює правоохоронців у корупції

22 лютого 2016 року я подала заяву в Центр обслуговування про відновлення мого телефонного номеру, де мені в усній формі запевнили, що номер буде ввімкнено протягом доби, але він не був ввімкнений і ніяких пояснень щодо його відключення мені не надано. Оператор, якому я телефонувала з номеру 068 848 93 07 о 15.30 надав мені відповідь, що номер розблокують лише через місяць (30 днів), інший надав відповідь – 2 тижні.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах