«Київенерго» та «1551» ігнорують та фальсифікують звернення громадян

До «Електронної книги скарг України» написав наш читач Вадим, він переконує, що ПАТ «Київенерго» не взяв на облік його лічильник і не відповідає на запити – так само, як служба «1551»....
Фото: today.29ru.net
Фото: today.29ru.net

До «Електронної книги скарг України» написав наш читач Вадим, він переконує, що ПАТ «Київенерго» не взяв на облік його лічильник і не відповідає на запити – так само, як служба «1551».

ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:

Контакти для журналістів:

“У червні 2015 р. в моїй квартирі було встановлено лічильник тепла згідно розробленого та узгодженого проекту. На початку липня 2015 р. я подав заяву та всі необхідні супровідні документи до центру обслуговування абонентів за адресою вул. Драгоманова, 40-з на опломбування та взяття на облік лічильника тепла. На поточний момент ПАТ «Київенерго» лічильник на облік не взято.

13.08.15 р. до ПАТ «Київенерго» було подано інформаційний запит, зареєстрований за № 24/ЦОК31/9/1/К-37916, щодо пояснень ігнорування законодавства та договірних відносин. Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ПАТ «Київенерго» повинне було надати письмову відповідь упродовж 5 днів, та відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» ПАТ «Київенерго» повинне було надати відповідь на скаргу та усунути порушення впродовж 30 днів. Наразі ніякої реакції з боку монополіста немає.

01.10.15 р. до центру обслуговування абонентів ПАТ «Київенерго» було подано скаргу на бездіяльність, що була зареєстрована за № 24/ЦОК31/13/2/К-55135. У якості реакції на скаргу було отримано дзвінок з номера 0674424557 з обіцянками пошукати документи.

Поточна ситуація з свавіллям ПАТ «Київенерго» викликає значне занепокоєння, оскільки зухвале ігнорування монополістом енергетичних послуг населенню з мовчазного сприяння керівництва КМДА залишає киян з проблемою захисту їхніх порушених прав сам на сам. Наразі споживачі житлово-комунальних послуг перебувають у залежності від ПАТ «Київенерго» та не мають об’єктивних можливостей скористатися гарантованими їм правами вибору постачальника енергоресурсів, оскільки ринок надання енергетичних послуг у м. Київ монополізовано ПАТ «Київенерго».

Панове чиновники КМДА, за це боролася революція гідності? За це загинула «Небесна Сотня»? Киянам не потрібен піар зі ЗМІ про досягнення київської влади в покращенні обслуговування населення, нам потрібні реальні дії! Вимагаю від чинної влади КМДА негайно вирішити питання з повернення відносин киян-споживачів житлово-комунальних послуг ПАТ «Київенерго» в правове русло. Знайти та притягнути до відповідальності винних посадових та службових осіб, що до порушення чинного законодавства.

26 серпня 2015 року розмістив скаргу до виконавчої влади м. Києва через ресурс КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» на бездіяльність ПАТ «Київенерго».

K-35826-2

08.10.15 з’ясувалося, що текст скарги було видалено.

K-35826-3

Однак на мобільному додатку початковий стан скарги залишився в кеші.

1 2 3

Про цей факт 9 жовтня 2015 було подано на тому ж ресурсі інформаційний запит щодо пояснень фальсифікації звернень громадян, але цей запит дивним чином не реєструється та знаходится в стані «Перевіряється оператором». Додаю знімки екрану особистого кабінету ресурсу.

K-35826-1

Останнім часом робота ресурсу КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» значно погіршилася. На власному досвіді можу ствержувати, що з останніх 6 звернень на цьому ресурсі жодне не вірішено. Більшість зівернень знаходиться в стані «Чекає на перевіку контр.відділом», хоча термін контролю вже давно вичерпаний.

Раніше зверненння переходили до стану оцінки виконання до автора звернення, наразі або цю функцію свідомо вимкнули, або залишають звернення без подальшої обробки.

Шановні чиновники КМДА та КБУ «Контактний центр міста Києва 1551», повідомляю, що на офіційному ресурсі КМДА для звернень громадян відбувається фальсифікація інформації, звернення не штучно залишаються без подальшої обробки, автори фактично усуваються від обробки звернень, оскільки не мають можливості надати додаткової інформації по суті звернення, та не мають можливості вплавати на розгляд звернення. До речі, КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» є комунальним підприємством, діяльність якого (ресурс) закріплена заканодавчо.

Відповідно до вищенаведеного, вимагаю від чинної влади КМДА негайно налагодити роботу ресурсу відповідно до чинного законодавста. Знайти та притягнути до відповідальності винних у фальсифікації звернень громадян”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах