Електронна книга скарг України

lorem

«Київстар» блокує номери абонентів, а потім вимагає паспортні дані

Без жодних пояснень заблокували номер абоненту!

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Юрій, який скаржиться на сервіс компанії “Київстар”, які незрозуміло чому вимагають його паспортні дані. 

“13 лютого 2018 року, я звернувся в центр обслуговування «Київстар» за адресою м. Львів, вул. Валова, 11. Перша з ким я спілкувався була експерт Ольга В. На жаль, вона не займалась даним питанням і попросила звернутись до спеціаліста, своєї колеги Наталії С. Про це трохи згодом.

Відділення здійснює реалізацію засобів мобільного зв’язку та аксесуарів, а також стартових пакетів «Київстар», а значить є підприємством роздрібної торгівлі. У пані Олі я попросив книгу скарг та пропозицій, яка мала б бути у кутку споживача, про те її там не було. Експерт повідомила мене, що у них є гаряча лінія (466) і книги скарг та пропозицій в них немає, хоча законодавство каже інакше. А отже дане відділення порушує закон згідно зі статтею 155, ч.1, Адміністративного кодексу України (порушення правил торгівлі і тягне за собою покарання у вигляді штрафу). За порушення правила торгівлі керівник підприємства персонально несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Почекавши декілька хвилин в черзі мене запросила до столу спеціаліст Наталія С. Я запитав дозволу записувати нашу розмову на диктофон, але вона відмовилась. Отже, далі відбувся діалог наступного змісту:

Н: Доброго дня, чим можу Вам допомогти?

Я: Доброго дня. Поясніть причину блокування моєї сім-карти?

Н: Зараз перевіряю… Так, дійсно, Ваша карта заблокована. Треба паспортні дані для її розблокування.

Я: Добре, я дам Вам паспортні дані, якщо Ви скажете, яке прізвище було прив’язано до стартового пакету при його купівлі?

Н: …

Я: Чому я повинен надавати Вам свої паспортні дані, якщо при купівлі стартового пакету в мене цього не вимагали? І взагалі, я хотів би отримати усне, а краще письмове пояснення, на основі чого було заблоковано мій номер?

Н: Я цього не знаю і пояснити Вам не можу. У нас є служба безпеки, яка цим займається. Це вони блокують телефони. Пишіть звернення і протягом 30 календарних днів Вам мають відписати.

Я: Добре. У вас є шаблон цього звернення?

Н: (друкує шаблон) Можете писати все, що хочете.

Я: Дякую, – пересідаю за інший стіл, заповнюю звернення і передаю його п. Наталії, – ось, прошу. Зробіть мені ксерокопію, будь ласка.

Пані спеціаліст зробила мені копію, я попрощався і залишив відділення. Тепер очікую письмової пояснення представника ПрАТ «Київстар» чому я маю витрачати свій час, нерви та кошти, а також надавати на незрозумілій основі свої паспортні дані за чиєсь необґрунтоване рішення про блокування моєї сім-карти.

ПС зайшов на форум Київстару і зрозумів, що ця ситуація із блокуванням вже стала класичною для них”, – написа він.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 50% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК