Київстар без причин заблокувала номер абонента

Які ще пояснення, куме?

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Денис, який не розуміє, чому він платить вчасно гроші, а йому за це відрубають зв’язок? 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“У ніч на 1 березня 2018 року мені надійшло СМС про те, що послуги за моїм номером телефону (0680898571) призупинені. При цьому ніяких пояснень у повідомленні, яке, наголошую, надійшло о пів на четверту ночі, не давалося.

Деталі – за номером – 922*785. Проте дозволяються лише екстрені дзвінки. Першого березня я пішов у салон “Київстар” – щоб запитати, чому мене було заблоковано.

Мені повідомили, що наступного дня мені відновлять зв’язок – “крайній” термін, як сказали, до третьої дня. Проте станом на 17-ту годину, 2 березня, зв’язок мені так і не відновили.

Причин блокування компанією “Київстар” свого номеру я не знаю. На рахунку були ще певні кошти. Я регулярно сплачував за користування послугами.

Не розумію, з чим це може бути пов’язано. Так, як працюю журналістом, то доводиться дзвонити на різні номера. Але це абсурд – блокувати за перевищення ліміту номерів чи щось подібне”,  – написав він.

 

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК