fbpx

Київстар без попередження первів абонента на невигідний тариф

А що підтримка? Та нічого... Не зважайте.

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Тетяна, яка скаржиться на відомого і одного з найбільших операторів України. Додамо, що це вже не вперше подібна скарга на цього оператора, який з незрозумілих причин переводить абонентів на невигідний для них тариф. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“У червні Київстар, без всяких пояснень, перевели мій тарифний план на інший (з 70 гривень на 95). Мені даний тарифний план не підходить. Я перейшла на тариф за 75.

У вересні замість зняття абонплати місячної, зняли денну в розмірі 10 гривень і пояснили це недостатньою кількістю коштів, при цьому на рахунку було 77. До оператора додзвонитися неможливо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ОХОРОНА В СТОЛИЧНОМУ СІЛЬПО ПІДЛАШТУВАЛА РАМКИ НА ВХОДІ ДЛЯ ОБМАЦУВАННЯ КЛІЄНТІВ

Я півгодини набирала до оператора, поки додзвонилася. На моє запитання надійшло пояснення:”Попередній тарифний пакет хвилин і мегабайт інтернену закінчився ввечері, тому їхня система автоматично подала заявку на додаткові мегабайти (вони ж переживають, що мегабайти закінчилися) і вночі першочергово зняли оплату за заявку, а тоді відповідно на абонплату не вистачило”.

Це просто хитра афера як здирати з людей додаткові гроші. Я нікого не просила резервувати для мене ніяких додаткових пакетів. До того ж про всякі такі автоматичні штучки ніде не повідомляється. Не думала, що такий серйозний оператор опуститься до такого низького вчинку, щоб заробити 10 гривень”, – написала вона.

 

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК