Київ замерзає! Повний список будинків де немає гарячої води (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)

Ми зібрали усі наші скарги, щоб показати вам і чиновникам, як багато людей досі залишаються без опалення та гарячої води

ТЕТЯНА ДАНИЛОВА: “1 листопада, а в будинку 43/26, вулиця Уманська, Солом’янський район м. Києва і досі відсутнє опалення. Температура в квартирі майже така, як на вулиці. У квартирі моєї матері, яка проживає за адресою вул. Єреванська, 26, кв. 14, Солом’янський район м. Києва, також відсутнє опалення. Протягом другого тижня я звертаюсь за телефонами 290 90 50, 1588, 1551, 1557, чую відповідь «Заявку прийнято», очікуйте, до Вас ще велика черга, в місті багато пошкоджень. Нарешті я отримала відповідь, що наші будинки було підключено ще 24 жовтня, це є проблемою ЖЕКу, але немає сантехніків для перевірки систем. Врешті-решт, мені вдалося додзвонитися до ЖЕК №901, представник якого знову відправила мене до контактного центру 290 90 50. Сьогодні мама знаходиться в лікарні і не в змозі сама звертатися по допомогу”.

 

 

ІРИНА: “Я студентка, наразі працюю та проживаю у Києві. Пишу цю скаргу так як замість двох-тижневого планового відключення гарячої води (з 24 липня по 8 серпня 2017 року) її відсутність помітна і по сьогоднішній день – 31 жовтня. Увімкнувши її лише на тиждень 1 вересня, працівники ЖКГ наче призабули, що когось залишили без тепла більше, ніж на 2 місяці, в уже холодну пору року. Таким чином, при мінусовій температурі жителі Шевченківського району, що проживають на вул. Турчина 8, повинні терпіти та долати випробування кожного вечора гріючи воду на всю сім’ю, для дітей, та живучи при цьому у 21 столітті у Європі!

 

 

ІРИНА: “Станом на 31 жовтня 2017 р. по адресу Полкова 57/Б відсутнє опалення 2.З квітня 2017 р. в нашому будинку відсутнє гаряче водопостачання (півроку)”

 

 

ЄВГЕНІЙ: “Киев пр. Науки 24 С 1 апреля 2017г в доме отключили горячую воду, отвечают у них плановые проверки. Это как понимать?”

 

НАТАЛІЯ: “Я проживаю в ЖК «Паркове місто», мой дом обслуживает ЖЕК-ПМ, и второй год подряд нам не дают отопление, якобы за долги перед Киевэнерго. В прошлом году тепло дали только потому, что жители уже от без исходности заблокировали работников ЖЕКа в здании и только тогда включили тепло, примерно в конце октября. В этом году горячей воды нет с июня и тепла до 30.10.2017- НЕТ! Руководство утверждает, что большие долги, но что делать людям, которые платят, но мы страдаем, от отсутствия рычагов давления на злостных неплательщиков. По данным Киевэнерго наш ЖК самый большой должник(Вышгородская 45)”

 

 

НІНА: “Уже больше месяца у нас за адресом г. Киев ул. Тулузы, 12 с крана вместо горячей воды течет холодная, у меня стоит счетчик, я постоянно спускаю воду сначала холодную, потом она становится немного теплее и все. С Киевэнерго договор заключен, счетчик опломбирован и “мотает” исправно, но горячей воды нет. На телефон 1588 с 50 раз дозвонилась только 1 раз. На вопрос почему нет горячей воды они ответили что у них проблем нет, горячую воду они подают до дома, а проблемы внутри дома и нам нужно обращаться в ЖЭК. До ЖЭКа дозвониться невозможно. Но я живу на 3-м этаже и спускала столько воды, что это проблема не в доме. О перерасчете Киевэнерго не желает слышать, на электронное письмо ответа не получила, на просьбу прислать специалиста для составления акта-претензии об отсутствии горячей воды получила отказ. Прошу помочь мне в решении проблемы с призволом Киевэнерго и перерасчетом за поставку горячей воды”.

 

 

 

ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ: “В нашем доме по адресу: Київ, пр.Перемоги 128/2, из года в год со значительным запозданием включают отопление. Вот и сейчас, в нашем доме нет до сих пор отопления. В большом многоквартирном доме нет тепла в квартирах, а горячей воды нет с лета. Холодная вода с крана такая, что руки от боли сводит. Ни помыться, ни постирать, ни помыть посуду. У входа в парадное нет никаких объявлений от ЖЭКа или комунальных служб: Когда включат, почему нет отопления и горячей воды – никто не знает. Такая ситуация и в соседних домах. Про остальные не знаю. Раньше хоть в ЖЭК (ЖЕО-2813) можно было обратиться, позвонить непосредственно мастерам, придти. Теперь создали какие-то районные диспетчерские, которые только принимают заявки, а что-либо сказать или сделать ничего не могут – говорят, что это не их задача”.

 

 

ІННА ЩИГОЛЬ: “Відсутність гарячої води з 30 травня 2017 р., м. Київ, вул. М.Малиновського, 28-Б. Істрія: 30.05.2017 – 30.06.2017 відключення всього Києва за борги Липень-серпень 2017 – прорив на трубопроводі з 7 по 22 серпня 2017 р. – планові гідравлічні випробовування серпень – жовтень 2017 – проривна трубопроводі, інколи кажуть, що проблеми в бойлерній. Бойлерна/котельня знаходиться перед домом: ніхто нічого не ремонтує. У мешканців є ідея: розвести вогонь перед будинком, постваити на вогонь відра з водою, зняти на відео і викласти в інтернет з назвою -“Європейська столиця 2017”.

 

 

ВЛАДИМИР КАЧУРОВСКИЙ “г.Киев,ул.Озёрная, 28 кв.58 ПОЧТИ ПЯТЬ МЕСЯЦЕВ В ДОМЕ ОТСУТСТВУЕТ ГАРЯЧАЯ ВОДА.ЗВОНИЛ В ЖЕК ЕЩЁ ЛЕТОМ ,ОТВЕТИЛИ:”НЕ ХОЛОДНО, МОЖНО КУПАТЬСЯ В РЕЧКЕ.”ПИШУ НА 1551 ОТВЕТ ОДИН—-В РАБОТЕ….С ИЮЛЯ МЕСЯЦА”.

 

ВАЛЕРІЙ: “Оболонский пр-кт 28в відсутьня гаряча вода з квітня 2017р, куди ми тільки не звертались і скільки писали прохань реакції 0,таке враження що влада живе на другі планеті і їй до одного місця що робиться на цій землі,а вобще проблеми зводою почались з 2011р. А що внас не було води так київєнєрго подали на нас в суд, суди ми звісно виграли, а їх було аж три отепер така влада і кому тепер жалітись”.

 

ЮЛІЯ: “Київенерго” нереагує на скарги.По вул.Осиповського 3а,немає гарячоі води вже 8 місяців.Пояснюють ремонтом насоса.Але 8 місяців.Прошу відреагувати це просто крик душі.

 

 

СВІТЛАНА: “Святошинский район ул.Р.Роллана,4. 22 октября в доме включили отопление,но в 8 парадном в 36 двухкомнатных квартирах только в одной комнате теплые батареи. Сегодня 3 ноября,ситуация такая же. Звонила и давала заявку в Диспечерскую Святошинского района-290-92-70(заявка №3479928),сказали, что по нашему адресу прорывов и аварийных ситуаций нет и направили в ЖЕК. Звонила в жек-274-34-34. Вежливо ответили, что батареи будут теплые 30 октября…На вопрос, как будет начислена квитанция за отопление,ответили: “Мы сами не знаем как еще считать!”. А на вопрос, где зафиксировать, что нет отопления, что бы получить перерасчет, направили снова к Диспетчерам Святошинского района…Круг замкнулся…15-51 только поздравляет меня, что мои заявки приняты!”

 

ІГОР: “Вулиця Кулібіна 6 – 3 травня в нас вимкнули гаряче водопостачання. ЖЄК відповідає, що проблеми з Київєнерго. ЖЕК посилається на Київєнерго, а Київєнерго на ЖЕК. Це зачароване коло. Тим часом будинок без гарячої води і навіть без опалення!”

 

ЖАННА: “Нема опалення в квартири м. Київ, вул. Тетяни. Яблонської 1, кв. 20.

 

АФОНІНА: “м.Київ пров. Артилерійський, 5 уже четвертий день (станом на 07.11.2017 – ред.) відсутнє опалення! Ніякі роботи по ліквідації не ведуться. Прошу прийняти міри”.

 

ЄГОР: “На 06.11.2017 М. Київ, вул. Провулок полковий буд. 1. Відсутьнє опалення. КИЇВЕНЕРГО стверджує, що йдуть аварійні роботи (кажуть з 20.10.2017). Але тільки 04.11.2017 щось зробили викопали 4 ями(заварили у кожній по дирці та не закопали їх), але опалення не підключили. Кожен день вони кажуть то є то немає аварії. 1551 приймаєть заявку та кажуть чекайте. ЖЕК каже, що як КИЇВЕНЕРГО впораються так і буде тепло. Звертався на горячу урядову лінію, прийняли скаргу поки відвоіді немає. У кожній 2-й квартирі живуть малолітні діти, віком до 10 років. Горячу воду вимкнули з квітня місяця і включили на прикиньці жовтня. Замерзаємо!”

 

АЛЬОНА: “Хотіла б дізнатися, коли за адресою: м. Київ, вул. Кулібіна, 5 – нарешті увімкнуть опалення та гарячу воду?”

 

ТЕТЯНА: “В місті Києві по вулиці Автозаводській, 17 досі відсутнє опалення з 20 жовтня 2017 року, скарги ЖЄК 512 не приймає тому що взагалі не бере трубку телефона на протязі цієї неділі але надав заявку, що опалення підключене. Також не реагує на скарги і служба 15-57 і диспечерська служба Оболонського району. Питання наболівше: коли з’явиться опалення і навіщо ці служби нам потрібні, якщо вони не реагують. В мене маленька дитина 4 років, яка дуже мерзне і починає хворіти”.

 

 

НАТАЛІЯ (Вишневе Київська обл.) “По бульвару Вацлава Гавела, 17 нет отопления. Было включено две недели назад на сутки и выключили. На данный момент в квартире находится нельзя: все окна покрываются плесенью, везде убираем воду, погибают цветы, заниматься стиркой невозможно, сушить негде. После дозвона в Киевэнерго не выявлено никаких повреждений, а отопление не включают. Подскажите, что делать? и к кому с подобными вопросами обращаться?”

 

АЛЕКС: “Двічі звертався до КБУ “Контактний центр міста Києва 15-51″ (скарги за №37108 та 37568 відповідно 25.10 та 26.10). У відповідь отримал назви законів про початок опалювального сезону. Станом на 28.10.17 опалення нема- буд. 58 по вул Дегтярівська. Допоможіть! Дякую!”

 

 

Нагадаємо, що раніше ми також публікували скарги на відсутність гарячої води. Скаржилися на відсутність гарячої води по півроку. Також були випадки, коли кияни сидять по два місяці без гарчої води. Загалом, для великої кількості столичних жителів це проблема №1. Радимо журналістам звернути увагу на цю соціальну проблему. Усі контакти готові надати та сприяти додатковій інформації.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах