Інтернет-магазин Хmapa довго надсилає замовлення

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Ігор, він скаржиться на поганий сервіс інтернет-магазину Хамар. Він вже втомився очікувати на своє замовлення.  ОСЬ ЙОГО СКАРГА:  “Інтернет магазин Хmapa.in.ua...
Photo% stopotkat.net

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Ігор, він скаржиться на поганий сервіс інтернет-магазину Хамар. Він вже втомився очікувати на своє замовлення. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА: 

“Інтернет магазин Хmapa.in.ua не виконує своїх зобов’язань, а саме: 10 Жовтня 2017 було здійснено замовлення. Згідно інформації на сайті максимальний термін виконання замовлення 10 робочих днів. Я необноразово телефонував в магазин і уточняв статус замовлення, спершу мені пообіцяли, що замовлення буде виконано через 4 дні.

Після даного терміну, ніхто із представників даного магазину не перетелефонував мені і не надав інформацію, не повідомили чи вони встигають виконати замовлення вчасно чи ні, що дало би можливість реагувати адекватно, тобто чекати або замовити товар в іншому місці.

Після 2-х тижнів я знову звернувся, щоб отримати інформацію про моє замовлення, мені пообіцяли надати інформацію до кінця робочого дня – результат аналогічний попередньому: ніхто не перетелефонував.

Термін мого очікування закінчився, адже подарунок потрібно було на 27.10.2017. Працівники відмовилися запропонувати щось натомість і якось виправити ситуацію”, – написав він.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах