Інтернет-магазин видаляє скарги на товар

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Світлана, вона переконує, що її скарги на товар видаляє Інтернет-магазин.   ОСЬ ЇЇ ЛИСТ: Контакти для журналістів:  “Доброї ночі, вибачте, якщо моя скарга...
list-napisaty-tv-internet-komputer
Фото: www.rzn.info

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Світлана, вона переконує, що її скарги на товар видаляє Інтернет-магазин.

 

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакти для журналістів: 

“Доброї ночі, вибачте, якщо моя скарга не за адресою. Інтернет-магазин дитячого одягу українського виробництва http://m-moda.com.ua/ua, купила в цьому магазині дівочу куртку «Кітті-весна» у кольорі «лайм».

Усе було чудово до першого прання, попри те, що я дотримувалась усіх рекомендацій щодо температурного режиму прання, аплікації на курточці облізли. Після першого ж прання носити її стало неможливо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «У дитсадок не пускають без щеплення»

На мій негативний відгук адміністрація сайту просто вже другий раз поспіль видаляє коментарі (не тільки мій, ще один невдоволений, я встигла побачити). Хочу, щоб майбутні покупці цього сайту знали насамперед правдиві відгуки, щоб правильно зробити вибір.

З такою реакцією стикаюся вперше, щоб не дізнатися, чим невдоволений клієнт, а просто робити вигляд, що нічого не трапилось, тим самим вводячи покупців в оману”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах