Інтернет-магазин у соцмережі відмовився повертати гроші

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Святослав. Він скаржиться на інтернет-магазин, який відмовився повертати гроші за товар, який не відповідав замовленому, посилаючись на те, що діяльність магазину...
Фото: nahimebli.com.ua

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Святослав. Він скаржиться на інтернет-магазин, який відмовився повертати гроші за товар, який не відповідав замовленому, посилаючись на те, що діяльність магазину не підпадає під юрисдикцію законодавства України.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: 

“Здравствуйте. Мы купили в интернет-магазине женские перчатки и шапку. Нам прислали перчатки и шапку, которые значительно отличаются от тех, которые на фото в интерне-магазине и мы решили вернуть их и получить назад деньги в соответствии со ст. 9 ЗУ “О защите прав потребителей”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через квартиру без господарів під’їзд лишився без газопостачання

Продавщица этого интернет-магазина организованного в социальной сети “ВКонтакте” отказалась вернуть нам деньги и принять товар. Она сослалась на то что это интерне-магазин и он не подпадает под действие Закона Украины “О защите прав потребителей”.
Еще она сказала что не зарегистрирована как субъект предпринимательской деятельности. И что это наши проблемы что товар пришел не тот.
Подскажите что делать?”

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК