Інтернет-магазин “Розетка” продає браковану техніку

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Катерина, яка стверджує, що в інтернет-магазині “Розетка” продали брокований ноутбук та не повертають за нього гроші. “В травні 2016 року я придбала в...

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Катерина, яка стверджує, що в інтернет-магазині “Розетка” продали брокований ноутбук та не повертають за нього гроші.

“В травні 2016 року я придбала в інтернет-магазині “Розетка” ноутбук. При підключенні виявилось, що нотбук не працює. Я вирішила відправити його назад в магазин і отримати гроші, які заплатила (9 000 грн.)Зателефонувавши в Розетку, мені пояснили де я можу відправити ноутбук (13 день з моменту купівлі товару ).  Товар я відправила.

Після відправки товару пройшло 15 днів – ніяких новин. Я сама зателефонувала в Розетку. Мені пояснили, що гроші мені не повернуть – тому що нойтбук має технічні пошкодження – великі подряпини. Звідки вони взялись? Адже товаром нівіть не користувались. А мені не телефонували, бо відправили ноут в сервісний центр. І виявили заводський брак – тому комп*ютер не працював. Тобто мені продали браковану річ. Що мені робити в такій ситуації. Я відправила в Розетку заяву-претензію, вже пройшло 19 днів відповіді немає.”

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "Електронною книгою скарг України"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах