До “Електронної книги скарг України” написав читач Василь, котрий переконує, що інтернет-магазин продав йому неякісний товар та тепер відмовляється вирішувати цю проблему ігноруючи його дзвінки.
Ось його лист:
Контакти для журналістів:
“Доброго дня. Придбав планшет в интернет магазині MARKET47.COM. Дата продажу в гарантійному талоні перше грудня. Товар отримав новою поштою. Фактично товаром почав користуватися з третього грудня.
15 числа зявилася риска на екрані. Подзвонив до продавця товару пояснив причину, мені пообіцяли що передзвонять з сервіс центру на протязі доби. Дзвінка не було. Я спробував дзвонити по телефонах в гарантійному талоні, та допродавця-безрезултатно.дзвінки скидали.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Компанія вимагає гроші за ремонт за гарантією
Я подзвонив вчора з іншоготелефона взяли слухавку я представився, пообіцяли шо передзвонять-тиша. Можу я вимагати повернення грошей за неякісний товар? Що робити в моїй ситуації? Маю призвіще людини якій переводив гроші на картку приватбанку та призвіще людини яка відправила мені з Харкова планшет. Дякую.”