Інтернет-магазин продає неякісний товар

До “Електронної книги скарг України” написав читач Василь, котрий переконує, що інтернет-магазин продав йому неякісний товар та тепер відмовляється вирішувати цю проблему ігноруючи його дзвінки. Ось його лист: Контакти...
Фото: ukraineindustrial.info

До “Електронної книги скарг України” написав читач Василь, котрий переконує, що інтернет-магазин продав йому неякісний товар та тепер відмовляється вирішувати цю проблему ігноруючи його дзвінки.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: 

“Доброго дня. Придбав планшет в интернет магазині MARKET47.COM. Дата продажу в гарантійному талоні перше грудня. Товар отримав новою поштою. Фактично товаром почав користуватися з третього грудня.

15 числа зявилася риска на екрані. Подзвонив до продавця товару пояснив причину, мені пообіцяли що передзвонять з сервіс центру на протязі доби. Дзвінка не було. Я спробував дзвонити по телефонах в гарантійному талоні, та допродавця-безрезултатно.дзвінки скидали.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Компанія вимагає гроші за ремонт за гарантією

Я подзвонив вчора з іншоготелефона взяли слухавку я представився, пообіцяли шо передзвонять-тиша. Можу я вимагати повернення грошей за неякісний товар? Що робити в моїй ситуації? Маю призвіще людини якій переводив гроші на картку приватбанку та призвіще людини яка відправила мені з Харкова планшет. Дякую.”

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК