fbpx

Інтернет-магазин одягу неякісно обслуговує

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач. Він стверджує, що сервіси онлайн-шопінгу поводять себе не належним чином, відмовляють у наданні інформації та якісному обслуговуванні. Ось його лист: Контакти...
dress_sukni_sorochky

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач. Він стверджує, що сервіси онлайн-шопінгу поводять себе не належним чином, відмовляють у наданні інформації та якісному обслуговуванні.

Ось його лист:

Контакти для журналістів:

“odegda-optom.com, або modniy-ostrov.com – неадекватна поведінка персоналу. Замовили плаття для дружини. Прийшло на розмір більше, а при проханні замінити кажуть що “свободный покрой” і все відповідає замовленню, обмін тільки за наш рахунок. Адресу для виставлення претензій не дають, працюють по принципу “ми праві завжди” і “клієнт завжди має платити”. Ведуть себе як базарні торгівці з 90-х.”

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
- 45%! НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОҐАВ 
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК