Інтернет-магазин одягу неякісно обслуговує

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач. Він стверджує, що сервіси онлайн-шопінгу поводять себе не належним чином, відмовляють у наданні інформації та якісному обслуговуванні. Ось його лист: Контакти...
dress_sukni_sorochky

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач. Він стверджує, що сервіси онлайн-шопінгу поводять себе не належним чином, відмовляють у наданні інформації та якісному обслуговуванні.

Ось його лист:

Контакти для журналістів:

“odegda-optom.com, або modniy-ostrov.com – неадекватна поведінка персоналу. Замовили плаття для дружини. Прийшло на розмір більше, а при проханні замінити кажуть що “свободный покрой” і все відповідає замовленню, обмін тільки за наш рахунок. Адресу для виставлення претензій не дають, працюють по принципу “ми праві завжди” і “клієнт завжди має платити”. Ведуть себе як базарні торгівці з 90-х.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах