Інтернет-магазин “Інтертоп” вже місяць “повертає” клієнтці кошти

Гроші в нікуди...

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Марина, вона стверджує, що магазин “Інтертоп” заборгував їй 1440 грн.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Мною, Башинською Мариною Миколаївною, було повернено товар інтернет-магазину ТОВ “INTERTOP”, вартість якого складає 1440,00 грн. Даний товар 01.12.2017 отримано магазином. Заява на повернення оформлена згідно вимог, картковий рахунок (на який мали повернути мої кошти) вказано вірно, все перевірено, і працівниками магазину підтверджено, але кошти компанія так і не повернула.

Мені протягом цих 2-х тижнів в телефонному режимі обіцяли, що повернуть суму, яку я сплатила за товар. Результатів досі немає.
Згідно інформації сайту “Інтертоп” повернення коштів здійснюється протягом 15-ти робочих днів.

Таким чном, якщо 1 грудня вони отримали моє зворотнє відправлення, кошти мали надійти включно до 15 грудня. Натомість на календарі вже 26 грудня!  Вважаю, що це грубе правопорушення. Сума не мала.

Прошу Вас вплинути на дану ситуацію, якщо це, звісно, у ваших силах,” – написала наша читачка Марина.

 

 

 

Електронна книга скарг України

lorem

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
- 75% НА ПОДАЧУ СКАРГ. НЕ ПРОґАВ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК