Інтернет-магазин дурить покупців

До “Електронної книги скарг України” написав читач Андрій. Чоловік стверджує, що інтернет-магазин намагався його надурити, сказавши, що обраного товару нема у наявності, а згодом запропонувавши його за вищою ціною....
internet-dengi-online-myska-komp
Фото: preview.36kr.com

До “Електронної книги скарг України” написав читач Андрій. Чоловік стверджує, що інтернет-магазин намагався його надурити, сказавши, що обраного товару нема у наявності, а згодом запропонувавши його за вищою ціною.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: 

“09.12.2015р. замовляю ваги кухонні MAXWELL MW-1451 Код товару: 22634837 – 299 грн.
Подзвонивши менеджеру уточнюю про наявність даного товару.
Після підтвердження замовляю доставку товару до пункту видачі що знаходиться на м”Петрівка” в магазині “СітіКом”.
Здається все має відбуватися по сценарію: приїжджаю, оплачую за товар та забираю замовлений товар.

Але!

Ввечері магазин по своєму сценарію, передзвонює і повідомляє сумну звістку: – “Данного товару немає в наявності!”

Як доволі часто це роблять інтернет магазини, я вже звик.
– “Ну що ж, що є то є!”
Завтра буду замовляти в іншому місці. Але зранку я починаю шукати магазини що продає ваги цієї моделі, помічаю що за три тижні до новорічних чудес, мої бажані кухонні ваги в цьому ж магазині вже по іншій ціні, але вже є в наявності. І нехай мені хто скаже що чудеса зустрічаються лише в дитячих казках.

Передзвонюю знову в цей самий магазин, і знову мене запевняють що товар є в наявності. Відомі ілюзіоністи будуть спантеличені, навряд чи такий гарний трюк зможуть осмислити.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Космічні ” рахунки а теплоенергію

-“Шановні я вчора вранці заказав ваги, цілий день не могли зрозуміти чи є вони в наявності, та на вечір зрозуміли що за такою ціною немає, а зранку знову є, але дорожче!”

zakaz

Прошу надати телефон керівництва. Маю величезне бажання почути як виправдовуються на цю нахабну поведінку ваше керівництво. Напевно ця схема в правила магазину. Заманити покупця низькою ціною, а потім змусити вибрати, чи заплатити дорожче, чи вибрати інший товар.
Оператор на моє прохання не може нічим допомогти крім як прийняти моє телефонне звернення.
Дзвінок з магазину через декілька годин. На тому кінці (старший зміни) – здається це та ланка на яку я заслуговую як споживач вирішити питання.
– “Вибачте за незручність, але цього товару немає в наявності, це помилка!”
-“Я саме зараз дивлюсь на цей товар на вашому сайті, він в наявності.”
– “Ні, оновіть сторінку, ми саме зараз тільки змінюємо!”
– ?!?!?!
Так, насправді(, трюк відбувся без помилок.
В кінці хочу лише пожалкувати що безкарність продовжує насміхатись над споживачами(.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах